مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قرچک:

بسیج زمینه ساز تحقق آرمان بزرگ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری بسیج: مراسم گرامیداشت یاد مطهر و تجلیل از مربیان و مبلغین بسیج،با حضور پر شور آحاد بسیجیان و مسئولین به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۸۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،همایش با شکوه  گرامیداشت فیلسوف نامی قرن،استاد مطهری و آیین تجلیل از روحانیون،مربیان و مبلغین بسیجی عصر دیروز  در آستانه ی هفته عقیدتی سیاسی در بسیج به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قرچک برگزار شد.

حجت الاسلام  عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت هفته معلم یاد شهید مطهری ،هفته معلم  و تقدیر از مربیان و مبلغین بسیجی اظهار داشت:شهید مطهری دارای شخصیت نواندیش و آزاد اندیشی بود.

وی افزود:این شهید بزرگوار بسیار اهل مطالعه با فهم عمیق و صحیح بود و هیچ مسئله ایی را بدون جواب رها نمی کرد.

حجت الاسلام عبدالله پور خاطر نشان کرد استاد مطهری اهل تحجد  بود ،چرا که علم بدون تزکیه  پایدار نخواهد بود  و لذا پایداری ایشان بخاطر تزکیه  و تحجد وی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان قرچک تشریح کرد:شهید مطهری  همواره ذهنیت جامعه را خوب می فهمید و برآن اساس تولید علم میکرد و به این دلیل است که اندیشه ها و نظریه های این عالم گرانقدر بعد از گذشت سالها همچنان پویا و قابل استفاده است،در واقع ایشان نماد سبک زندگی و جامعه اسلامی است.

این مقام مسئول با گریزی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان داشت: بی شک اهداف و شعارهای همیشه زنده انقلاب اسلامی هرگز بی مصرف نشده و مفاهیم آزادی ،اخلاق، معنویت،عدالت و برادری سبب رشد جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد:آرمان بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی و حاکمیت عظمی است که انشالله با توفیق الهی زمینه را برای تحقق این آرمان بزرگ فراهم آوریم.

و نیز در پایان مراسم بنا بر آیین سپاسگذاری، از برترین های مبلغین،روحانیون،مربیان عقیدتی،هادیان سیاسی و مسیولین شعب نمایندگی حوزه های مقاومت بسیج توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه تجلیل بعمل آمد./ف.خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار