امام جمعه لردگان در جمع مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج این شهرستان، گفت: شهید مطهری یک هادی عقیدتی در مسائل اعتقادی بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۸۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تاجزاد ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت مظلومانه استاد فرزانه شهید مطهری و هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، گفت: شهید مطهری نمونه بارزی از یک هادی عقیدتی در مسائل اعتقادی بوده است و هنوز آثار آن بزرگوار می تواند روشنگر راه و مسیر هدایت آحاد مردم به ویژه جوانان باشد.

امام جمعه لردگان افزود: در زمانی که میل به شبهات اعتقادی در بین جوانان جریان داشت، متفکر بزرگ استاد مطهری ، همچون سدی محکم در مقابل این شبهات می ایستاد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در راستای صیانت از انقلاب اسلامی همان راهی را ادامه می دهد، که بنیانگذار آن عالمانی مثل شهید مطهری بودند و امروزه همان منافقانی که این فیلسوف بزرگ را به شهادت رساندند به دنبال تخریب سپاه هستند.

تاجزاد با اشاره به ماموریت مهم مربیان عقیدتی در سطح جامعه گفت: مربیان عقیدتی سیاسی می بایست با اطلاعات کافی و با بیان شیوا و رسا جامعه و خصوصا قشر جوان را با اندیشه های شهید مطهری آشنا کرده و شبهات موجود در مسائل حکومتی و اعتقادی را پاسخ دهند.

ارسال نظرات