مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

جایگاه معلم بسیار رفیع است و خداوند خودش را مربی مردم می داند

آئین تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۸۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج،  آئین تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) و جمعی از پاسداران و روحانیون در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مختار نظری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم با اشاره به سوره علق، گفت:  ... اقْرَأْ وَ رَبُّكَ الْأَكْرَمُ، الَّذِي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنْسانَ ما لَمْ يَعْلَمْ خداوند در این آیه خودش را به عنوان اولین مربی به مردم معرفی می کند. لذا تجلیل و تکریم معلمان و مربیان که در طول سال گذشته در جهت ترویج معارف دینی و قرآنی در سپاه تلاش کرده اند مصداق این آیه شریفه است.

رساندن انسان ها به مرحله تعالی و امنیت و آسایش روحی و روانی مهم ترین رسالت خطیر یک معلم و مربی است.   

 وی در ادامه افزود: شهید مطهری نیز یک معلم نمونه بود و به خاطر تلاش ها و اقدامات تاثیر گذار او در نظام اسلامی، شهادت و فقدان این عالم ربانی ضایعه مولمه ای برای کشور بود و امام خمینی نیز بعد از شهادت مطهری بسیار گریه کرده و فرمودند: مطهری حاصل تمام عمر من بود. عکس العملی که ایشان در شهادت مطهری داشتند، در شهادت 72 تن شهدای فاجعه هفتم تیر و شهید رجایی نداشتند به گونه ای که خیلی بی قراری می کردند چرا که مطهری تئوریسین نظام جمهوری اسلامی بود و سال های سال در سنگر تبلیغ و خطابه، معارف اسلامی را در اختیار مردم قراد داد و می توانست یکی از بازوهای قدرتمند امام در نظام جمهوری اسلامی باشد.

 

ارسال نظرات