فرمانده سپاه کربلا در سومین یادواره شهدای مدافع حرم ؛

شهدا مسیر جهاد را به ما نشان دادند / امدادرسانی به سیل زدگان به سبک شهدای مدافع حرم

سردار بابایی در سومین یادواره شهدای مدافع حرم که در منطقه سیل زده سیمرغ با حضور مردم و گروه های جهادی برگزار شد گفت:راه خدا راه مجاهده است و کسی با تنبلی، بی‌تفاوتی و بی‌عاری به بهشت دست نمی‌یابد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۸۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سومین یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران با محوریت 13 شهید کربلای خانطومان عصر  امروز پنجشنبه  12 اردیبهشت ماه با حضور خانواده های معزز شهدا ، مسئولان استانی و شهرستانی  و نیز گروه های جهادی حاضر در منطقه سیل زده شهرستان سیمرغ  برگزار شد .

فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم بااشاره به اینکه  قرار بود طبق برنامه ریزی های انجام شده، سومین یادواره شهدای خانطومان در شهرستان آمل برگزار شود گفت:به دلیل بحران سیل  و آسیب دیدن منازل مسکونی مردم این مراسم  با حضور گروه های جهادی در منطقه سیل زده سیمرغ برگزار شد.

سردار محمد حسین بابایی در ادامه با بیان این مطلب که شهدا راه معامله با خدا را به ما آموختند افزود: اگر شهدای مدافع حرم شهیدان بلباسی، بریری، مشتاقی، سالخورده وشهدای مدافع حرم دیگر در شرایط بحرانی سیل حضور داشتند حتما لباس رزم می‌پوشیدند و به کمک هموطنان خود می‌آمدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه شهدا در همه صحنه ها پیشتاز بودند، ادامه داد : شهدای مدافع حرم پیش قراول گروه‌ها و اردوهای جهادی بودند و بر همین اساس تصمیم گرفتیم 42 گروه جهادی به نام این شهیدان تشکیل شود و در کنار بقیه گروه‌های جهادی به خدمت رسانی به مردم  سیل زده بپردازند.

سردار بابایی کار امدارسانی به سیل‌زدگان را ادامه جهاد در راه خدا دانست و تصریح کرد: راه خدا راه مجاهده است و کسی با تنبلی، بی‌تفاوتی و بی‌عاری به بهشت دست نمی‌یابد و همنشین سیدالشهدا نمی‌شود.

فرمانده سپاه کربلا گفت: شهیدان بلباسی و حججی با خادمی در اردوهای راهیان نور و شرکت در گروه‌های جهادی به مقام بالای شهادت رسیدند.

وی در پایان سخنان خود  راه شهدا  را ادامه راه جهاد است دانست و  اظهار کرد: ما با افتخار می گوییم که در مسیر شهدا هستیم و از این کار خسته نمی‌شویم و  در زیر پرچم ولایت امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‎ای جهاد می‌کنیم.

در پایان این مراسم  11 فقره جهیزیه از سوی لشکر مردمی حضرت زینب (س ) با مشارکت بسیج جامعه زنان ، خیرین و خانواده شهدا به نوعروسان سیل زده مازندران اهدا شد.پیش از این نیز 10 فقره جهیزیه از سوی لشکر مردمی حضرت زینب ( س ) به نوعروسان مناطق سیل زده مازندران تحویل داده شده بود.

به گفته رئیس بسیج جامعه زنان، حدود 4 میلیارد تومان  کمک های نقدی و غیرنفدی برای سیل زدگان توسط این سازمان جمع‌آوری شد که پخت غذای گرم و توزیع آن، تهیه جهیزیه برای نوعروسانی که جهیزیه خود را در سال از دست دادند به مردم نیازمند اهدا شد.

لازم به ذکر است در نیمه شعبان هم با همت بسیج جامعه زنان شهرستان بابل ،8 سری جهیزیه برای نوعروسان حادثه سیل اخیر در سیمرغ جمع آوری، که طی آئینی از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ به خانواده های شناسایی شده اهدا گردید.

 

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها