فرمانده سپاه ناحیه جغتای:

تا زمانی که نگاه ما به داخل نباشد نباید توقع داشت در حل مشکلات نتیجه‌ای بگیریم

فرمانده سپاه ناحیه جغتای گفت: تا زمانی که نگاه ما به داخل نباشد و چشم امید به بیرون باشد نباید توقع داشت در حل مشکلات نتیجه‌ای بگیریم.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی در دیدار جمعی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان جغتای گفت: امروز دشمن ما اطمینان دارد که ایران از نظر نظامی در اوج آمادگی و اقتدار است لذا تلاش می‌کند تا از راه تغییر ارزش‌ها و جنگ اقتصادی و رسانه‌ای در نظام و انقلاب اختلال ایجاد کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جغتای افزود: تا زمانی که نگاه ما به داخل نباشد و چشم امید به بیرون باشد نباید توقع داشت در حل مشکلات نتیجه‌ای بگیریم. لذا ضمن تلاش جهت تحقق شعارسال (رونق تولید) باید مراقب تقی زاده‌های امروزباشیم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در بسیج این است که وفاداران به انقلاب را جذب و سازماندهی کنیم و هرجا احساس نیاز شود در عرصه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی، جهادی، محرومیت زدایی و .. پیشرو باشیم.

سرهنگ دوم پاسدار زرقانی در ادامه گفت: تشکیل و بکارگیری گروه‌های جهادی در پایگاه‌ها، تقویت حلقات صالحین، نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، گشت‌های محله محور بسیجی، طرح همگام با کشاورز، تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور اهم برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت در سال ۹۸ می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها