مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم باحضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن، مربیان، هادیان، پیشکسوتان، فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) و جمعی از خواهران و برادران بسیجی در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۷۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم که با قرائت پیام مشترک فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صادر شده است همراه بود؛ خسروی به عنوان سخنران مراسم ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم که متقارن است با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری به حاضران به طرح مسائل مختلف داخلی و بین المللی پرداخت.
 
این هادی سیاسی در بخشی از صحبت‌های خود به حادثه سیل اخیر در چند استان کشور اشاره کرد و گفت: مردم حرکت جهادی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را که به فرمان، ولی امرشان صورت گرفته بود در کنار طلاب و روحانیون مشاهده کردند که جزء اولین گروه‌هایی بودند که در صحنه حاضر شدند و با جان و دل به کمک رسانی و امدادرسانی به سیل زدگان پرداختند.
 
خسروی همین روحیه‌ی جهادی را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همین روحیه‌ی جهادی و انقلابی می‌توانند بر مشکلات و فشار‌های دشمن پیروز شوند.
 
وی در ادامه ابراز داشت: اگرچه این سیل اخیر برخی خسارت‌ها را به مردم و کشاورزان وارد کرد، ولی باعث وحدت و همدلی همه مسئولین از هر حزب و جناحی شد و این از برکات آن بود.
 
این کارشناس سیاسی گرفتن رونق تولید که شعار سال ۹۸ توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد را از جمله برکات باران‌ها و سیلاب اخیر عنوان کرد.
 
خسروی همچنین گریزی به مسائل بین المللی زد و از جبهه مقاومت و ناکامی دشمنان اسلام سخن گفت و افزود: از جمله برکات پوچ حضور دشمن در منطقه همین بود که رئیس جمهور آمریکا که با صرف هزینه ۷ تریلیون دلاری به گفته خودشان شبانه و با چراغ خاموش در پادگان نظامی عراق در بین نیرو‌های خودش و بدون هیچگونه استقبالی حضور پیدا می‌کند، ولی رئیس جمهور ایران اسلامی چند روز در عراق حاضر و با چه عزت و احترامی از وی استقبال صورت می‌گیرد.
 
در پایان مراسم نیز کلیپ چند دقیقه‌ای از برنامه‌ها و عملکرد مجموعه دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه بردسکن به صورت تصویر پخش شد و از مربیان، هادیان و عوامل دیگری که با دفتر نمایندگی، ولی فقیه همکاری داشته اند تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها