خبرهای داغ:
عضو تشخیص مصلحت نظام گفت:بین اوباما وترامپ در نفس عمل هیچ فرقی نیست فقط در ظاهر و در شیوه های عملی تفاوت دارند و به فرمایش رهبری انقلاب این است که اوباما دستان فولادی و آهنی خود را زیر دستکشهایی مخملی پنهان کرده بود ولی ترامپ بدون دستکش وارد عمل شده است.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۶۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

به گزارش حبرگزاری بسیج در قزوین، همایش حکمت مطهر با حضور مهندس مهدی چمران عضو تشخیص مصلحت نظام، ائمه جمعه شهرهای اقبالیه، محمود آبادنمونه و الموت، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین و مسوولین استانی در مسجد توحید شهر اقبالیه برگزار شد.

مهندس مهدی چمران در این مراسم با بررسی اجمالی از شرایط روز ایران در داخل و خارج کشور اظهار کرد: در وضعیت برون مرزی، ایران به رغم اینکه آمریکا و گاو شیرده او (عربستان) که می خواهند طرح جدید خاورمیانه را پیاده و اداره کنند و داعش را به در منطقه بوجود آوردند که به ظاهر مسلمان اما با مسلمانان منطقه وارد جنگ شدند.

وی خاطنشان کرد: گروهک داعش جنایات و خون ریزی های وحشتناک به اسم اسلام بر مسلمین آوردند. اما در ادامه علی رغم پیشروی های گسترده داعش در عراق و سوریه باطرح بسیج که در کشور ما شکل گرفته بود توانستند مردم این دو کشور را سازمان دهی کرده و در کنار ارتش این دو کشور و ارد مبارزه با داعش کنند و بعد از چهل سال ما شاهد افول قابل توجه داعش در منطقه شدیم.

چمران گفت: نتیجه این کار آمریکا و عربستان این شد که حکومت اسلامی در کشور های منطقه قدرتمند تر شد و طرح اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات نه تنها بر باد رفت بلکه حال ما به پشت مرز های اسرائیل رسیدیم.

عضو تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: بین اوباما وترامپ در نفس عمل هیچ فرقی نیست فقط در ظاهر و در شیوه های عملی تفاوت دارند و به فرمایش رهبری انقلاب این است که اوباما دستان فولادی و آهنی خود را زیر دستکشهایی مخملی پنهان کرده بود ولی ترامپ بدون دستکش وارد عمل شده است.

این مسوول یادآور شد: در آمریکا قدرت توسط لابی های صهیونیستی شکل می گیرد و قطعا به دولتهای بعدی آمریکا نیز امیدی نیست. تنهاراه مقابله با این فشارها و پیامهای بیرونی آمریکا وحدت ملت، تمامی قوا و سازمانهای مختلف است.

وی بیان کرد: درماجرای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایتهای همه جانبه همه احزاب، گروه ها و قومیت های کشور را شاهد بودیم.

چمران تاکید کرد: قدرت آمریکا، اسرائیل و عربستان به خلاف ظاهر رو به افول و نابودی است و به زودی شاهد این موضوع خواهیم شد.

چمران گفت: موضوع هسته ای، موشکی ، حقوق بشر و ... بهانه استکبار جهانی برای تصویب برجام بود که متأسفانه سانتریفیوژها نچرخیده و در نهایت کار به گران شدن مایحتاج روزمره مردم از میوه جات و صیفی جات از جمله پیاز و... منجر شد.

وی تصریح کرد: امریکائیها امروز منتظرند که صدایی از درون کشور به نفع آنها بلند شود و با تبلیغات نامناسب خود در فضای مجازی به دنبال ایجاد نا امیدی ، تجمعات و اعتصاب در جامعه هستند و پروژه نا امن سازی، ایجاد نارضایتی های عمومی و کشته سازی در دستور کار آنها قرار دارد.

عضو تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: امروز نارضایتی های عمومی به خاطر ندانم کاری و بی تدبیری و بی عرضگی و منفعت طلبی عده ای بوجود آمده است و متأسفانه عده ای همه این موارد را به اصل نظام و ولایت فقیه ربط می دهند.

این مسوول ابراز کرد: هدف اصلی از ایجاد و افزایش نارضایتی ها برای پذیرش مذاکره و سازش از سوی مردم با غرب می باشد، امروز ما به برکت بلند نظری و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش دانشمندان و متخصصان جوان در زمینه های دفاعی و نظامی وعلمی از توانمندی های خوبی برخوردار بوده و دشمن از این می ترسد.

چمران عنوان کرد: امروز با عنایت به شعار سال در خصوص« رونق تولید» ما می بایست به مسئله اقتصاد سازی توجه نمائیم، ریشه اصلی مشکلات کشور تحریم نیست چرا که تحریم در نهایت ۲۰ درصد اثر گزار می باشد .امروز باید توجه داشته باشیم که همه در رابطه با رونق تولید وظیفه داریم و این آمادگی را باید همه ملت داشته باشند.

وی تاکید کرد: مشکلات امروز کشور زائیده اعتقادات ما نیست و ما باید به این توجه نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها