خبرهای داغ:
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

نصب 25 هزار تابلو هشدار خطر بر روی پایه‌های برق استان همدان

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از نصب 25 هزار تابلو هشدار خطر برق گرفتگی بر روی پایه‌های برق فشار ضعیف و فشار متوسط در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۶۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

نصب 25 هزار تابلو هشدار خطر بر روی پایه‌های برق استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیرحسین لطفی در مراسم جشن روز جهانی کارگر و روز ملی صنعت برق در شرکت توزیع برق استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک این ایام اظهار داشت: نیروهای خدوم شرکت توزیع نیروی برق استان همدان همواره بی‌وقفه و جهادی در حال خدمت‌رسانی به عموم مردم هستند.

وی با اشاره به روز کارگر و تبریک این روز به زحمتکشان عرصه تولید و توزیع افزود: همه ما کارگرانی هستیم که در زیر پرچم واحد در حال خدمت‌رسانی به نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: نامگذاری امسال وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر دوش همه ما گذاشته است و شرکت برق نیز به عنوان زیرساخت صنعت جزو لاینفک تولید بوده که این امر وظیفه ما را در تحقق شعار سال سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: در سیل‌های اخیر که در کشور اتفاق افتاد شاهد بودیم که گروه‌های خدماتی و عملیاتی صنعت برق در ابتدایی‌ترین دقایق وقوع حادثه در عرصه حاضر شدند و به خدمت‌رسانی به مردم پرداختند.

لطفی با اشاره به وضعیت برق استان گفت: وضعیت برق استان همدان شکوفا است و کسب مقام‌ها و عناوین مختلف در عرصه‌های گوناگون شاهد این امر است.

وی یادآور شد: به حداقل رساندن انرژی توزیع نشده، کاهش تلفات و خاموشی‌ها و تلاش برای داشتن محیط زیستی سالم با بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر از افتخارات صنعت برق است که می‌توان از شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به عنوان شرکت پیشرو در زمینه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر نام برد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه با تبریک هفته معلم عنوان کرد: ما هر چه داریم از معلمان دلسوزی است که وجود خود را صرف تعلیم و تربیت کردند.

وی با اشاره به عملکرد دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: تدوین برنامه عملیاتی ایمنی، پیاده‌سازی نظام مدیریت HSE-MS، مکانیزه کردن امور ایمنی، برنامه آموزش‌های ایمنی پیمانکاران و کنترل ایمنی سیستم ارت شبکه‌ها و تجهیزات از اقدامات این دفتر است.

لطفی یادآور شد: کنترل ایمنی پایه‌های روشنایی و معابر، قفل و بست تأسیسات و تابلوها، توسعه فرهنگ ایمنی کارکنان، پیمانکاران، مشترکین و شهروندان، حفاظت از اماکن، پست‌ها و خودروها در مقابل مخاطرات آتش‌سوزی، برگزاری جلسات ایمنی به صورت هفتگی و اجرای 5S خودروهای اتفاقات عملیات تعدادی از واحدهای اجرایی با نصب اتاقک نیز از دیگر فعالیت‌های دفتر ایمنی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیته‌های عالی ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت در ستاد و مدیریت‌های برق گفت: نتیجه این جلسات 85 مصوبه بود که عملی شد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه 25 هزار تابلو هشدار خطر برق گرفتگی بر روی پایه‌های برق فشار ضعیف و فشار متوسط در سطح استان نصب شده است، گفت: رنگ‌آمیزی پایه‌های برق در مناطق آلوده به خطر سرقت انرژی و تاسیسات به منظور هشدار خطر برق گرفتگی و استفاده از رباط پرچم زن برای خودروهای بالابر به منظور افزایش ضریب ایمنی کارکنان و شهروندان نیز انجام شده است.

در این مراسم 38 نفر از کارگران، تکنسین‌ها، کارشناسان و پیمانکاران ایمن کار شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات