اردیبهشت مقاومت با حال و هوای خدمت؛

سومین سالگرد شهدای مدافع حرم مازندران در سیمرغ برگزار شد

سومین سالگرد شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان عصر امروز در شهرستان سیل زده سیمرغ با حضور پرشور گروه های جهادی ،خانواده های معزز شهدا و مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۵۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سومین سالگرد شهدای مدافع حرم مازندران با محوریت 13 شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان عصر امروز 12 اردیبهشت‌ ماه در گلزار شهدای دستکنده‌کلای سیمرغ با حضور پرشور گروه های جهادی ،خانواده معزز شهدا ،مردم و مسئولان برگزارشد.

برپایه این گزارش ،سه سال است که اردیبهشت ماه برای مازندران و مازندرانی ها حال و هوای مقاومت دارد و رنگ و بوی 13 شهید مدافع حرمی را می دهد که در کربلای خان طومان ، حسینی شدند. 13 رزمنده مدافع حرمی که در پی نقض آتش بس توسط عوامل تکفيری در اطراف حلب سوريه و حملات وحشيانه آنها به شهرک خان طومان به فیض شهادت نائل آمدند.

استان شهید پرور مازندران که 42 شهید مدافع حرم را تقدیم حریم آل الله و انقلاب اسلامی کرد، با محوریت 13 شهید مدافع حرم 16 اردیبهشت 95، با نامگذاری اردیبهشت مقاومت، هرسال در دومین ماه از فصل بهار، مراسم با شکوهی برای گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان با محوریت شهدای خان طومان برگزار می کند.

مراسم امسال اردیبهشت مقاومت که قرار بود در شهرستان هزارسنگر آمل برگزار شود،با وقوع بحران سیل این برنامه تغییر کرد و در مناطق سیل زده سیمرغ و با حضور 42گروه جهادی با اسم و رسم شهدای مدافع حرم استان که در حال بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی مردم سیل زده هستند، برگزار  شد.

لازم به ذکر است، خانواده 13 شهید مدافع حرم هم در حرکتی ایثارگرانه و خداپسندانه هزینه های برگزاری سالگرد شهدا را صرف بازسازی و کمک به خسارت دیدگان سیل کردند تا دوباره مثل شهدای مدافع حرم تاریخ ساز شوند.

گفتنی است تا به امروز 12 اردیبهشت ماه بنا بر گفته  های فرمانده سپاه کربلا، 200 واحد مسکونی سیل زده توسط گروه های جهادی مرمت و تحویل مردم داده شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها