خبرهای داغ:
استاندار همدان با تاکید بر ضرورت ترویج و تبلیغ تفکر و اندیشه شهید مطهری در جامعه، گفت: تفکر و آثار شهید مطهری امروز در اختیار نسل جوان و جامعه فرهنگی و دانشگاهی است که باید به خصوص در این ایام به آنها دقت لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۱۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

ضرورت ترویج و تبلیغ تفکر و اندیشه شهید مطهری در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید شاهرخی امروز در همایش یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان با عنوان «همایش معلم، شهدا و ولایتمداری» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید مطهری اظهار کرد: بی‌شک ارج نهادن به جایگاه رفیع معلم، ارج نهادن به علم و دانش است.

وی در تبیین تفکر و اندیشه والای شهید مطهری با بیان اینکه امام راحل در مورد ایشان عبارت کم نظیری بیان کردند، افزود: ایشان استادی نو اندیش، با تفکری به روز است  که بدون استثناء تمام آثار ایشان قابل استفاده است.

استاندار همدان با تاکید بر ضرورت ترویج و تبلیغ تفکر و اندیشه شهید مطهری در جامعه، عنوان کرد: تفکر و آثار شهید مطهری امروز در اختیار نسل جوان و جامعه فرهنگی و دانشگاهی است که باید به خصوص در این ایام به آثار، نوع تفکر و نگاه به دین، جامعه، اجتماع، حکومت داری و... شهید مطهری دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز هدایت، پیشرفت و توسعه کشور در گرو تعلیم و تربیت نسل جدید است، تصریح کرد: مفتخر هستیم که جامعه فرهنگی ما از دیر باز و حتی قبل از انقلاب در جریان پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و حضور اثربخش داشته‌اند.

شاهرخی با اشاره به اینکه جامعه فرهنگی کشور در عرصه‌های مهم و حساس همواره پیشتاز بوده‌اند، گفت: وجود 4هزار و 600 شهید فرهنگی و 36 هزار دانش‌آموز شهید که در دامن جامعه فرهنگی پرورش یافته، حاصل تعهد جامعه فرهنگی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، عنوان کرد: پشت سر گذاشتن جنگ و توطئه‌های مختلف در کشور بعد از توکل به خدا و وجود رهبری، حاصل خون پاک شهدا است که تضمین کننده حرکت عظیم انقلاب اسلامی است.

استاندار همدان با اشاره به واقعه تلخ شهادت طلبه جوان «مصطفی قاسمی» گفت: تمام نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در کوتاه‌ترین زمان به موضوع پیش آمده اشراف پیدا کردند به طوری که فرد ظالم با برخورد قاطع نیروی انتظامی از پای درآمد.

وی با اشاره به وحدت، همدلی و اتحاد بین مسئولین استان، همدان را  از امن‌ترین استان های کشور دانست و یادآور شد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد افرادی اراذل و اوباش امنیت و آسایش مردم را خدشه‌دار کنند ضمن اینکه باید جامعه را از لوس اراذل و اوباش پاکسازی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات