​همزمان با روز معلم فرمانده سپاه بیجار به همراه جمعی از مسئولان این نهاد انقلابی با حضور در آموزش و پرورش این شهرستان روز معلم را به جامعه فرهنگیان بیجار تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۱۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  صبح امروز همزمان با روز معلم، فرمانده سپاه بیجار به همراه تعدادی از مسئولان این نهاد انقلابی با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان این روز خجسته را به تمام فرهنگیان بیجار تبریک گفتند.

سعید شعبانی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف فرزانه شهید مرتضی نطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم اظهار داشت: آموزش و پرورش سازمانی بسیار موثر در راستای تعلیم و تربیت و آینده سازی این مملکت است.

وی با بیان اینکه مدیریت آموزش و پرورش بیجار با روحیه جهادی نقش موثری در پیشرفت علمی و فرهنگی این شهرستان دارد، افزود: خوشبختانه در مدارس شهرستان بیجار بحث تعلیم و تربیت به نحو احسن در حال انجام و پیگیری است که این نشان از کارآمدی مدیر مجموعه دارد.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، گفت: سند تحول آموزش اگر به آن شکلی که مد نظر است مورد توجه قرار بگیرید در بعد آموزش و پرورش شاهد تحول اساسی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.

شعبانی ادامه داد: آموزش و پرورش نقش بسیاری موثری در پیشرفت آموزش و پرورش دارد و با توجه به اینکه چشم بدخواهان انقلاب اسلامی همیشه به دنبال اهداف نظام است، قطعا انجام سند تحول آموزش و پرورش با نظارت و پیگیری‌های خاص خود می‌تواند منشاء تحول در نظام آموزش و پرورش ما باشد.

وی تاکید کرد: هر چند خانواده‌ها برای تربیت صحیح فرزندانشان باید نهایت سعی و تلاش را داشته باشند، اما با توجه به علاقه فرزندان به گروه همسالان خود آموزش و پرورش نقش مهمی در تعلیم و تربیت و فرهنگ سازی دارد.

به گفته فرمانده سپاه بیجار: بیجار به واسطه چهره‌های شاخص و نام آور در حوزه‌های مختلف دارای شهرت خاصی در کشور است و امیدواریم با اقدامات خوب آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت شاهد حضور بیجاری‌ها در عرصه‌های مدیریتی کلان کشور باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات