خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

مسائل بهداشتی و تضمین سلامت مردم باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: مسائل بهداشتی و تضمین سلامت مردم یکی از مهم‌ترین مسائلی است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت و باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۱۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

مسائل بهداشتی و تضمین سلامت مردم باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب‌اله فتحی در دیدار با رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان، ضمن تقدیر از زحماتی که در این حوزه کشیده می‌شود، بیان داشت: کار در این حوزه بسیار حساس و مهم است و با آحاد مختلف مردم در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: مسائل بهداشتی و تضمین سلامت مردم یکی از مهم‌ترین مسائلی است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت و باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر به بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات اشاره و بیان داشت: اگر کنترل‌ها و مراقبت‌های لازم صورت نگیرد با تلفات جانی زیادی روبرو خواهیم بود و این کار مجموعه دامپزشکی را بسیار سخت‌تر می‌کند.

وی تأکید کرد: باید با هماهنگی و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بتوانیم وضعیت سلامت دام‌ها، طیور و آبزیان را در شهرستان کنترل و بهبود ببخشیم.

فتحی بیان داشت: در شهرستان حمایت‌های لازم را به دلیل اینکه با سلامت جامعه ارتباط مستقیم دارد از این حوزه داشته‌ایم.

وی به قاچاق دام نیز اشاره و بیان داشت: باید به ورود و خروج دام‌ها در شهرستان کنترل و نظارت بیشتری صورت پذیرد تا از قاچاق به دیگر نقاط و کشورهای هم‌جوار جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات