سردار رجبی به مناسبت فرارسیدن روز معلم و سالروز شهادت استاد فقید، شهید "مرتضی مطهری" پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۰۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم صادر کرد.


متن پیام به شرح ذیل است؛

"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم"

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

امروز نیز به برکت سال‌ها مجاهدت و اهتمام این آموزگار ساحت علم و دانش، میراثی بس گرانسنگ برای معلمان این مرز و بوم بر جای مانده تا با بهره‌جویی از برکات ارزنده آن، نسبت به پروراندن و تعلیم نسل چهارم انقلاب پرشکوه اسلامی، مساعی ورزند.

تقارن سالروز شهادت این استاد فقید با روز معلم، مجالی شایسته است تا با تکریم و تجلیل مقام شامخ معلمان و آموزگاران ایران عزیز به عنوان مجاهدان خط مقدم عرصه توسعه و تعالی کشور، سر تعظیم و احترام در مقابل جهد این قشر وارسته فرود آوریم.

نظر به فرمایش گهربار امام‌خمینی (ره)، بنیانگذار نظام‌مقدس جمهوری‌اسلامی ایران که خردورزانه، معلمی را شغل انبیا برشمردند، زیبنده است از درگاه خداوند کریم و به تاسی از اندیشه‌های امام راحل، ردای معلمی را برای این وارستگان و شایستگان، مصداق "یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمٰاتِ إلَی النُّورِ" آرزو کنیم.

اینجانب، به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن این روز مسعود و فرخنده را به محضر تمامی معلمان، استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات