مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رضوانشهر گفت: باید تلاش شود تا اهداف و اندیشه‌های این شهید والامقام در راستای پیشبرد امور انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی به خوبی تبیین شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۰۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
تبیین اندیشه‌های شهید مطهری زمینه‌ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی می‌شود
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رضوانشهر ضمن گرامیداشت ایام هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: شهید مطهری شخصیتی کم نظیر بود که توانست اسلام ناب محمدی را در قالب گفتار و نوشتار به جامعه ارائه دهد‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رضوانشهر با اعلام اینکه امروزه عموم پژوهشگران اسلامی از آثار شهید مطهری بهره‌مند می‌شوند افزود: این عالم وارسته دارای قدرت تجزیه و تحلیل بالایی بود و با ارائه برهان‌های متقن، هر منتقدی را قانع می‌کرد.

ذاکری ضمن برنامه‌های سپاه ناحیه رضوانشهر در ایام هفته عقیدتی سیاسی تصریح کرد: تجلیل و تکریم از دست اندرکاران عرصه اعتقادی و اساتید، هادیان سیاسی، مربیان فرهنگی و پرسنل سپاه از جمله برنامه های این هفته است.

وی افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان رضوانشهر، حضور پایوران و بسیجیان در نماز جمعه، تشکیل حلقات صالحین در پایگاه های مقاومت و نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رضوانشهر ضمن گرامیداشت مقام شهید مرتضی مطهری ابراز داشت: باید تلاش شود تا اهداف و اندیشه‌های این شهید والامقام در راستای پیشبرد امور انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی به خوبی تبیین شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات