مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه خدابنده:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده بابیان اینکه شهیدمطهری مجاهد راه علم وعقیده بود، گفت: زنده نگه داشتن فکر و راه و اندیشه شهید مطهری نباید فراموش شود
کد خبر: ۹۱۳۳۶۰۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام شاهسوندی در دیدار فرهنگیان و پاسداران با امام جمعه شهرستان قیدارکه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم برگزارشد،اظهار داشت: شهیدمطهری، فیلسوف و معلم بزرگوار، دانشمندی متقی و مجاهدی با اخلاص در راه صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری با احساس وظیفه خود در قبال جامعه و امت اسلامی، برای هدایت و جلوگیری از انحرافات، کتاب های ارزشمندی از خود به جای گذاشته که اکنون چراغ راه همه مسلمانان شده است.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به تاثیر این شهید بزرگواربه عنوان مبارز ومجاهد فی سبیل الله در عرصه های مختلف، تصریح  کرد:امروز همه ما وظیفه داریم که مدیریت جهادی وخودباوری گامی بزرگ در جهت تحقق <<رونق تولید>>و عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب برداریم.

 

حجت الاسلام شاهسوندی به حضور جوانان جهت خدمت رسانی در مناطق سیل زده کشور اشاره کرد وگفت: بلندای تمامی زحمات، تلاش ها و مجاهدت های انجام شده در مناطق سیل زده مشاهده شد و نیروهای جهادگر با خدمت‌رسانی به مردم سنگ تمام گذاشتند.

 

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال توفیق بدهد از پیروان راستین استاد شهیدمطهری باشیم ک الگوی جهاد علمی و فرهنگی و عقیدتی بودند.

 

ارسال نظرات