مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسوولان ناکارآمد مهم‌ترین تهدیدی هستند، که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارند.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۹۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در همایشی که به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی و سیاسی با حضور پاسداران لشکر عملیاتی حمزه 3 (ع) در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: زندگی در برهه کنونی اقتضائات خاص خود را دارد، به طوری که دوره آخرالزمان با هیچ زمانی قابل قیاس نیست.

وی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره کنونی را محور بودن فکر و اندیشه دانست، ادامه داد: بنابراین باید در چنین ایامی برای تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره)، آیت‌الله مطهری و سایر اندیشمندان انقلاب اسلامی اهتمام ورزید، تا این انقلاب در نهایت به اهداف متعالی خود دست پیدا کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مردم آذربایجان غربی در هشت سال دفاع مقدس، بیش از 12 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، اضافه کرد: این استان بیش از 1 هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد، بنابراین مرزبانان برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: مرزبانان، پاسداران و به طور کلی سربازان ولایت نه‌تنها از خاک و هستی کشورمان دفاع می‌کنند، بلکه از اندیشه‌های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب پشتیبانی می‌کنند، چرا که اگر ایشان را قبول نداشتند، اصولا سختی این خدمت را هم نمی‌پذیرفتند.

واژه «امام» را مردم به ایشان نسبت دادند

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مردم تاسیس شده است، ادامه داد: آیت الله مطهری برای مقبولیت افکار حضرت امام بیشترین تلاش را کرد، بنابراین مردم به اندیشه‌های امام رای مثبت دادند، حتی این واژه «امام» را مردم به ایشان نسبت دادند و این کار دانشگاهیان، حوزویان و ... نبود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اظهار اینکه در چهل سال اخیر هم مردم پشتیبان اندیشه‌های امام بودند، اظهار کرد: قبل از اینکه رژیم ستمشاهی پیروز شود، اندیشه و فکر امام خمینی پیروز شد و در نهایت این افکار متعالی به انقلاب اسلامی و تاسیس سپاه منتهی شد، ناکارآمدی‌ها و سوءمدیریت‌ها انقلاب را آسیب‌پذیر کرده است.

تویسرکانی با بیان اینکه سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی باید مواردی را که موجب آسیب‌پذیر شدن انقلاب اسلامی شده است شناسایی کند و اقدام مقتضی را انجام دهد،  گفت: سپاه باید به مقوله ناکارآمدی‌ها و سوءمدیریت‌ها وارد شود و تدبیر کند، چرا که مسوولان غافل، اشرافی و سوءاستفاده‌گر این نظام را تهدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم به ما وعده و ضمانت برای حمایت همیشگی نداده‌اند، بنابراین باید برای رفع کاستی‌ها در جامعه گام برداشته شود، گفت: وقتی مسوولان یک کشور اعم از مجلس، دولت، قوه قضائیه و ... به صورت محسوس ناکارآمد باشند، در آن صورت مردم از اندیشه‌های امام روی‌ می‌‌گردانند.

هر فردی از مسوولیت خود سوءاستفاده کند خائن است

این مسوول با بیان اینکه هر فردی از مسوولیت خود سوءاستفاده کند خائن است، گفت: یک نظام انقلابی نباید به راحتی از کنار مسوول خائن عبور کند؛ مسوولان باید پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تامل کنند، یکی از نکات نهفته در آن لزوم طهارت اقتصادی مسوولان است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: رصد عملکرد مسوولین مطالبه مردم است؛ کسی که از مسیر خدمت منحرف می‌شود، سریع باید شناسایی و مجازات شود؛ منویات رهبری در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

تویسرکانی با بیان اینکه در صورت غفلت، مدیریت ناکارآمد به نظام ضربه خواهد زد، اظهار کرد: برخی مسوولان به خدا و مردم تکیه نزدند و به آمریکا امیدوار شدند، تا اینکه در نهایت شرایط کنونی به وجود آمد، دست اندرکاران به رهنمودهای رهبری در این زمینه بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات