بوشهر - رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس با هدف هماهنگی میان نیروها، تجهیزات و دستگاه‌های مختلف هنگام بروز حوادث احتمالی با مشارکت مردم و نیروهای تخصصی دقایقی پیش در اطراف نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۵۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رزمایش پرتوی بوشهر صبح پنجشنبه با هدف افزایش آمادگی‌ها در مقابل حوادث احتمالی و ارائه آموزش‌های لازم و همچنین ارزیابی نقاط ضعف و قوت در بوشهر آغاز شد.

استاندار بوشهر از هماهنگی میان نیروها و امکانات برای مقابله با حوادث احتمالی به عنوان یکی از اهداف این رزمایش یاد کرد و اظهار داشت: این رزمایش با حضور تیم‌های تخصصی در راستای آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی برگزار شده است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به استقرار نیروگاه اتمی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتقای آمادگی در مقابله با حوادث پرتوی امری مهم و ضروری است که برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر در این راستا است.

وی از انجام آموزش‌ها برای ارتقای آمادگی در پدافند غیرعامل خبر داد و بیان کرد: در برنامه دوره‌ای سازمان پدافند غیرعامل انجام آموزش‌ها، تمرین‌ها و رزمایش‌ها مورد توجه است تا نارسایی‌ها ارائه شود و آمادگی‌ها ارتقا یابد.

ارسال نظرات