همایش پیاده روی و کوهپیمایی کارکنان ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۵۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی،  گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وگرامیداشت یاد وخاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری ، پیاده روی  و کوهپیمایی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایری در محل تنگ صیاد برگزار شد.

 فرمانده ناحیه  عشایری  ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وگرامیداشت روز معلم  گفت: شهید مرتضی مطهری یکی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه بودند و ایشان یکی از یاران با وفا و مخلص امام خمینی به شمار می رفتند؛ زیرا بعد از شهادت این عالم بزرگوار، حضرت امام فرمودند: شهید مطهری پاره تن من  بود.

ایزدی گفت: مقام معلم بسیار عظیم است، زیرا شغل معلمی به گفته حضرت امام رحمت الله علیه شغل انبیاء است   وان شالله همه ی ما برای زیر مجموعه وخانواده خودمان به عنوان یک معلم وارسته باشیم و بتوانیم منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی را در رابطه با معلمین عزیز مطالعه کنیم و بتوانیم در زندگی روزمره خود ساری وجاری نماییم.

وی، هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد شور ونشاط و تقویت معنویت در نیروها جهت بالابرن توان رزمی و دفاعی کارکنان عنوان کرد.

در پایان این راهپیمایی و کوهپیمایی زیارت پرفیض عاشورا قرائت شد.

ارسال نظرات