امام جمعه ورامین:بردباری در عین تلاش و عمل به وظیفه راه فائق آمدن به مشکلات است
کد خبر: ۹۱۳۳۵۵۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

 

دیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:همزمان با فرارسیدن هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه پاسدران و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره)، کارکنان سپاه ناحیه ورامین با آیت  الله محمودی امام جمعه ورامین  دیدار نمودند.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین به همراه جانشین و جمعی از پرسنل سپاه که به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سال روز شهادت شهید آیت الله مطهری و روز معلم برگزار شد، طی سخنانی گفت: باید انسان در تمام حالات خدا را در نظر داشته باشد و به وظیفه خود بهتر عامل باشد.

وی با اشاره به اهمیت صبر در فائق آمدن بر مشکلات گفت: صبر و تکیه به قدرت خداوند، در عین تلاش و عمل به وظیفه می‌تواند سبب رفع مشکلات انسان شود.

امام جمعه ورامین اضافه کرد: دشمنی‌های دنیای استکبار با ملت ایران از ابتدای مبارزات انقلابی و اقدامات آزادیخواهانه ملت ایران وجود داشته و پس از انقلاب اسلامی نیز تداوم یافته و تشدید شده است.

وی گفت: سپاه در کسوت مقدس پاسداری از انقلاب در حال خدمت است و امید است با فداکاری ملت ایران و اطاعت از رهبری این انقلاب به قیام جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود.

دیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاهدیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاهدیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاهدیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاهدیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاهدیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاهدیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاهدیدار کارکنان سپاه ناحیه ورامین با امام جمعه شهرستان در هفته عقیدتی سیاسی سپاه

ارسال نظرات