رئیس همایش رسانه های نوین گفت : بهره مندی و بهره برداری علمی از این همایش اولویت اصلی ما می باشد .
کد خبر: ۹۱۳۳۵۳۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛امیر خوراکیان رئیس همایش رسانه های نوین صبح امروز در اولین همایش و نمایشگاه رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی در کرمان گفت: مسئله فضای مجازی به طور عام و رسانه های نوین به طور خاص از جمله مسائل نو پا هستند و با وجود این که پیشینه طولانی در کشور ندارند سرعت تحولات زیاد است.

وی گفت : بر همین اساس ما نیازمند کار عملی و ذهنی هستیم و نیازمند پاسخگویی به سوالات در کشور در این عرصه هستیم .

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی با تاکید براین که مباحث فضای مجازی در کشورهای غربی وجود دارد ؛ خاطر نشان کرد : از این جهت نیازمند کار ،مشارکت و بحث اساتید و فعالیت دانشگاه ها هستیم تا بتوانیم بخشی از نیاز دانشی را از این طریق تأمین کنیم .

خوراکیان با اشاره به هدف از این همایش افزود : از یک سال گذشته دوستان تلاش کرده اند با اتکاء به ظرفیت های مردمی ، خصوصی و به دور از تشریفات اداری حرکت علمی را در کشور سر و سامان دهند.

وی ادامه داد : بهره مندی و بهره برداری علمی از این همایش اولویت اصلی ما می باشد؛ اهمیت اقتصاد در شرایط کنونی سبب شده است تا موضع اول این همایش مباحث اقتصادی باشد .

رئیس همایش رسانه های نوین ادامه داد : مسئله فضای مجازی و رسانه های نوین باید با مباحث اقتصادی مورد توجه قرار بگیرد و محورهای اعلام شده همایش در حوزه محصولات داخلی و نقش فضای مجازی در تبلیغ و ترویج این محصولات و تولیداتی که در این حوزه می تواند به عنوان ابتکار عمل می باشد .

خوراکیان ابراز داشت : تعاملات اقتصادی و مسائل حقوقی در حوزه اقتصاد دچار تحولات جدی شده است که از جمله محورهای این همایش است.

وی تشریح کرد : از بین رفتن بسیاری از مشاغل ، تنظیم بازار و اقتصاد کشور و اشتغال در این حوزه از محورهای دیگر این همایش بود و همچنین به اقتصاد دانش بنیان و نقش مکملی که در حوزه صادرات دارد توجه شده است .

رئیس همایش رسانه های نوین گفت : ثبات اقتصادی از جمله محورهای این همایش بوده است که مقالات بسیار خوبی در این زمینه ارائه شده است.
ارسال نظرات