خبرهای داغ:
برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج اصناف تاکستان

طی مراسمی از زحمات آقای قهرمانی تکریم و آقای یوسف رحمانی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج اصناف شهرستان تاکستان معارفه گردیدند.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۳۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت السلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تاکستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج اصناف تاکستان با اشاره به شهادت استاد مطهری اظهار کرد: رجوع به آثار شهید مطهری برای امروز جامعه ما نیز مثمر ثمر می باشد .

وی ادامه داد: شهید مطهری بر این عقیده بودند که انسان نیازمند رجوع به خدا و اهل بیت می باشد و آنچه مورد انحطاط و فروپاشی انسان و و جامعه انسانی است پرداختن به مادیات و زندگی روز مره است .

صادقی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم در مسائل اقتصادی که کلید تعیین کننده است، گفت: اگر اقتصاد قوی داشته باشیم می توانیم به راحتی مشکلات خود را حل نماییم و اگر در مسائل اقتصادی ضعف داشته باشیم زمینه تسلط دشمن ایجاد می شود که راه حل نداشتن مشکلات اقتصادی ، اقتصاد مقومتی است که سیاست های آنرا مقام معظم رهبری ابلاغ نمودند.

سرهنگ حیدری، فرمانده تاکستان نیز در این برنامه با بیان اینکه بازاریان و اصناف اولین کسانی بودند که در دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شدند و انقلاب اسلامی را حمایت و به پیروزی رساندند بر اهمیت فعالیت ها و اقدامات این قشر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی تبیین کرد: شهدا و ایثار گرانی که از جامعه اصناف تقدیم انقلاب شده است بیان گر این است که بازاریان و اصناف انقلابی هستند و این می طلبد که در جامعه امروز مشکلات اقتصادی را با چاره اندیشی مناسبی که دارند کم نموده کمک کنند که عده ای آب را در آسیاب دشمن نریزند.


حیدری در خاتمه عنوان کرد: امروزه هرچند مشکلات اقتصادی داریم اما نسبت به خیلی از کشور ها وضعیت بهتری داریم .امروز به این فکر نکنیم گه اگر با آمریکا صلح کنیم وضعیت اقتصادی ما بهتر می شود نگاه کنیم کشور هایی که رابطه با آمریکا دارند چه وضعیت اسفناکی دارند! آمریکا نه تنها اقتصاد آنها را درست نکرده بلکه تمام هستی آنها را ازبین برده است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات آقای قهرمانی مسوول پیشین بسیج اصناف تاکستان تکریم و آقای یوسف رحمانی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج اصناف این ناحیه معارفه گردیدند.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها