همایش محوری خدمت بی منت به مناسبت هفته بسیج سازندگی و افتتاح 150 پروژه در کل استان سیستان و بلوچستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل به صورت ویدیو کنفرانس به دستور فرمانده سپاه سلمان برگزار و افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۲۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگاربسیج از زابل، همایش محوری خدمت بی منت به مناسبت هفته بسیج سازندگی و افتتاح 150 پروژه در کل استان سیستان و بلوچستان به صورت ویدیو کنفرانس با دستور سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان در شهرستان زابل برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل ضمن خیر مقدم به میهمانان در همایش و عرض تسلیت به مناسبت شهادت استاد مطهریگفت: رحمت الهی که شامل حال مردم سیستان شد باید قدردان این نعمت بود.

وی افزود: افرادی که سیل به مزارعه و خانه هایشان آسیب رسانده بود از این حادثه ناراحت نبوند و شکر گزار خدا بودند.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم در این همایش ضمن خیر مقدم به مسئولین، بسیجیان و کلیه حاضرین در همایش گفت: ما امروز گروهای جهادی زیادی در عرصه های مختلف داریم، گروه جهادی دکتر، مهندس و.....که خدمت گزار مردم هستند.

وی افزود: ساخت مدرسه، خانه بهداشت و حتی سرویس‌های بهداشتی؛ را از جمله خدمات ارائه شده جهادگران در سطح استان برشمرد.

سرهنگ جعفری بیان کرد: تشکیل بسیج سازندگی و ارائه خدمات بی منت جهادگران اقدامی مثبت در کاهش فشار اقتصادی برای مردم محروم است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تحویل 350 خانه محروم در منطقه سیستان یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی و سپاه سلمان بوده که به مردم این منطقه ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در حال حاظر تعداد 500 پروژه در حال احداث است که تا آخر سال تحویل مردم خواهد شد تصریح کرد:اینها هدایای مقام معظم رهبری به مردم این خطه است.

وی افزود: در سیل اخیر قرارگاه شهید جعفری در استان تشکیل وبا مداخله در بحران وارد عمل شد و داکت های تخریب شده را ترمیم و حتی در بحث ساخت داکت اقدام کرد، این سیل که به رو ستاها آسیب جدی رسانده بود نیروهای سپاه ،بسیج، ارتش و نیروی انتظامی وارد گل و آب های آلود شده وبی منت اثاثیه منزل مردم آسیب دیده را از منازلشان خارج کردند چون اینها مُزد خودرا از خدا و امام زمان شان خواهند گرفت در این سیل سردار ،امام جمعه و غیره نداشت همه خدمت گزار و نوکر مردم بودند .

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این همایش ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم از خدمات بسیجیان و مسئولین شهرستان و شهرستانهای سیستان تشکر و قدر دانی کرد که در کنار مردم و سپاه تا روز آخر سیل ایستادند و خالصانه خدمت کردند.

وی گفت: امروز 150 پروژه مختلف را رسما در سراسر استان افتتاح می کنیم که هدیه ای شایسته این مردم است.

در پایان مراسم از زحمات سرهنگ ثمره فرمانده ناحیه زابل قدر دانی و پرچم حرم امام رضا به وی اهدا شد.
ارسال نظرات