مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :

رمز موفقیت نظام اسلامی در رویارویی با استکبار ولایتمداری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با بیان اینکه بزرگترین مبارزه با استکبار خدمت به مردم است گفت: رمز موفقیت نظام اسلامی در رویارویی با استکبار ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۱۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم حجت الاسلام یوسفی در همایش عقیدتی سیاسی  که در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، اظهار داشت : این هفته که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و معلم نامگذاری شده، هفته کسانی است که با علم و معرفت و با تعلیم و تعلم و شکل های مختلف کار آموزشی انجام می دهند.

رمز موفقیت نظام اسلامی در رویارویی با استکبار ولایتمداری است

وی در ادامه با توجه به نقش بسیج در مربی گری گفت: مجموعه بسیج لوکوموتیو قطار حرکت ملت است لذا نقش مربی و استاد را برای آحاد جامعه دارد و به معنای عام همه بسیجیان و پاسداران مربی و استاد هستند .

وی با اشاره به خصوصیات شهید مطهری افزود :شهید مطهری از ویژگی های کم نظیری برخوردار بود و از شخصیت هایی بود که در ظرف زمان نمیگنجید و در زمان خودش آن طور که باید شناخته نشد و جامعه درک درستی از او نکرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت : شهید مطهری با درسی که از مکتب قرآن گرفته بود به دنبال تکلیف طلبگی در راستای تمدن سازی بود ، او فیلسوفی بود که با فلاسفه بزرگ دنیا بحث میکرد و در پاسخ به انحرافات القاطی قبل انقلاب کتاب روش رئالیسم مینوشت جوری که هنوز بعد از گذشت سالها این کتب تزگی دارد و پاسخ تمامی انحرافات رو میدهد و هنوز کسی قادر به پاسخگویی نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز در بخش دیگر از صحبت های خود با بیان اینکه بزرگترین مبارزه با استکبار خدمت به مردم است گفت: رمز موفقیت نظام اسلامی در رویارویی با استکبار ولایتمداری است.

حجت الاسلام یوسفی در ادامه با یادآوری تلاش‌های دشمنان برای سرنگون کردن انقلاب، ابراز داشت: پس از انقلاب گروه‌های معاند و وابسته سعی کردند قدرت را در دست بگیرند، اما با درایت امام راحل (ره) این انقلاب با قدرت به راه خود ادامه داد.

وی با بیان اینکه همه مردم با 8 سال دفاع جانانه، با تمام وجود از انقلابی که خود پیروز کرده بودند، دفاع کردند، گفت: مردم که صاحبان اصلی انقلاب بودند، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد و از همه سرمایه وجودی خود در این مسیر استفاده کردند.

وی با توجه به اقدامات اخیر رییس جمهور امریکا مبنی بر افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی گفت : امریکا وقتی دید که حریف بسیجیان و پاسداران نمی شود و از ایستادن در مقابل آنان عاجز است مثل بچه ای که اسباب بازی خود را از کودکی دیگر دریغ میکند سپاه را در لیست تروریستی اضافه کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز همچنین با توجه به بیانیه حضرت آقا در ارتباط با گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حدود 35 بار اسم جوانان را آورده است و لذا امید آقا به جوانان است ،جوانان غیور و خوش فکری که مقابل زورگویی های غرب کوتاه نمی آیند .

وی در پایان با اشاره به اینکه ممکن است استکبار برای ما دردسرهایی درست کند و ممکن است عده‌ای تصور کنند که می‌توانند با استکبار مذاکره کنند گفت: مطمئن باشید آینده انقلاب ما روشن است و از این مراحل سخت با موفقیت گذر کرده و پیروز نهایی این میدان ما هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار