خبرهای داغ:
در ديدار فرهنگيان و پاسداران با امام جمعه زيركوه مطرح شد
امام جمعه شهرستان زيركوه گفت: اگر چه شهيد مطهري در بين ما حضور ندارند ولي افكار و انديشه هاي ناب ايشان در آثار بجا مانده از اين شهيد بزرگوار در همه ي زمينه ها مي تواند راهگشا و چراغ راه باشد.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۰۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، به مناسبت فرارسيدن 12 ارديبهشت سالروز شهادت استاد شهيد آيت ا...مرتضي مطهري(ره)، هفته معلم و هفته ي عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج، صبح امروز فرهنگيان و پاسداران زيركوه با حجت الاسلام والمسلمين مرتضايي نيا،امام جمعه شهرستان زيركوه ديداركردند.

حجت الاسلام والمسلمين حسين عبدي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحیه بسیج سپاه زیرکوه در اين مراسم ضمن تبريك اين ايام به حاضرين از حمايت هاي امام جمعه شهرستان در بحث اجراي برنامه هاي بسيج و سپاه در شهرستان تشكر كرد.

وي در ادامه با اشاره به شخصيت والاي شهيد مطهري(ره)گفت: شهيد بزرگوار آيت ا... مطهري از شاگردان برجسته و به نام حضرت امام (ره) بودند و امام درباره آثار شهيد مطهري مي فرمايند "من مجموعه آثار شهيد مطهري را بدون استثنا تاييد مي كنم".

حجت الاسلام عبدي در ادامه با بيان اينكه، تعليم بايد چراغي باشد براي تزكيه،گفت: افكار وانديشه هاي  شهيد مطهري كه در آثارش متبلور است بايد چراغ راه و راهنماي معلمان و مربيان ما باشد.

در ادامه ، مهدي پور رئيس اداره آموزش و پرورش زيركوه برنامه هاي هفته ي معلم را اجراي زنگ سپاس معلم در مدارس، برگزاري يادواره شهداي فرهنگي و همايش عمومي، تبيين افكار و انديشه هاي شهيد مطهري و برگزاري مسابقه كتابخواني از آثار شهيد مطهري در مدارس نام برد.

در پايان، حجت الاسلام والمسلمين مرتضايي نيا، امام جمعه شهرستان زيركوه، ضمن تبريك هفته ي معلم و هفته ي عقيدتي سياسي به حاضرين، با اشاره به نامگذاري ايام شهادت شهيد مطهري به نام هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج گفت: قوام سپاه و بسيج به معنويت است و در سپاه ترويج و تبيين مباحث اعتقادي و معنويت افزايي كه شاكله اصلي سپاه را تشكيل مي دهد توسط دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انجام مي گيرد.

وي يكي از بركات سپاه را قرار گرفتن فرماندهي و نمايندگي ولي فقيه را در كنار هم دانست كه موجب پيشرفت و محبوبيت سپاه در جامعه و در ميان مستضعفين عالم شده است.

امام جمعه شهرستان زيركوه ادامه داد: اگر چه شهيد مطهري در بين ما حضور ندارند ولي افكار و انديشه هاي ناب ايشان در آثار بجا مانده از اين شهيد بزرگوار در همه ي زمينه ها مي تواند راهگشا و چراغ راه باشد.

وي خاطرنشان كرد: يكي از ويژگي هاي برجسته شهيد مطهري مراقبت و نگهباني از خويش بود و ايشان با همه مشغله اي  كه در زمينه هاي فرهنكي  ، سياسي و اداري  داشتند هيچگاه از مراقبت و نگهباني از خود فراموش نكردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها