خبرهای داغ:

تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمن ناکامی استکبار

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ بزرگترین معلمین ما شهدا هستند، گفت: تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمن بخاطر ناکامی استکبار در جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۰۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب :مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اسلام آباد غرب

گفت: تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمن بخاطر ناکامی استکبار در جبهه مقاومت است.حجت الاسلام عزتی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم  اظهار داشت,همان گونه که در زمان امیرالمومنین (ع) مردمی که از قرآن و دین فاصله گرفته بودند ایشان را به عنوان ضد دین معرفی کردند الان هم این مسئله تکرار شده است و تازگی ندارد چرا که منافع ظلم به خطر افتاده است.حجت الاسلام عزتی همه ما باید بدانیم که دشمن هیچ گاه از زبان خود در مورد دشمنش صحبت خیر نمی کند و تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمن برای ما باعث افتخار است و در واقع اگر دشمن از ما تعریف و تمجید کند جای نگرانی و تأمل دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه های هفته عقیدتی سپاه شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: به مناسبت این هفته از معلم بزرگ شهرستان امام جمعه محترم حاج آقا مهری که دارای اثرات معنوی یبسیاری در شهرستان است دیدا می کنیم.
وی افزود: غبار روبی مزار شهدا، مسابقه کتاب خوانی به خصوص کتاب های شهید استاد مطهری و کوه پیمایی از برنامه های مهم این هفته می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار