فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران به همراه جمعی از پاسداران با مدیر حوزه علمیه و اساتید اهل سنت این شهرستان به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۹۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران به همراه جمعی از پاسداران با مدیر حوزه علمیه و اساتید حوزه دیدار کردند.
 
سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در این دیدار با تبریک هفته عقیدتی سیاسی، حضور معلمان و اساتید در سنگر های علم و دانش را رسالت انبیا و اولیای الهی بر شمرد و گفت: رسالت معلمی رسالتی بسیار مهم و خطیر است که در راستای ارتقا سطح علم و دانش آینده سازان انقلاب اسلامی گام نهاده شده است و امروز روز بزرگداشت مقام معلم است و ما امروز خدمت شما اساتید رسیده ایم تا این روز را به شما اساتید  تبریک  و خسته نباشید بگوییم.
 
وی افزود: معلمان و اساتید افراد آگاه و دلسوز هستند که با تمام تلاش و توان در راستای بیداری افراد جامعه گام برمیدارند تا بشریت را از جهل و نادانی دور کنند.
 
حجت الاسلام حسین عبدالهی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران نیز در این دیدار گفت: استاد مطهری مردی بزرگ دارای  تفکر و علم بالایی بود، که هنوز با گذشت چندین سال هنوز مشاهده می شود که از تفکرات ایشان در بحث آموزش استفاده می شود.
 
وی ادامه داد:  پیامبر(ص) همیشه مسلمانان را به وحدت ویکپارچگی دعوت نموده، زیرا با وحدت است که مسلمانان می توانند با دشمنان مقابله کنند.
 
گفتنی است در پایان این دیدار مدیر حوزه علمیه از دستاورد‌های انقلاب سخن گفت و افزود: ما باید سخنان خود را در عرصه عمل در انقلاب ثابت کنیم و باید برای انقلاب زحمت کشید.
 
 
 
ارسال نظرات