فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در گفتگو با بسیج؛

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

اعظمی گفت: ما پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی به عنوان حافظان ارزشهای اسلامی و انقلاب، میبایست از طریق مجاهدت و پاسداری از کیان مقدس اسلام و انقلاب اسلامی به مباحث ایمانی و توحیدی خود توجه ویژه داشته باشیم و بدانیم که در این مسیر سخت و طاقت فرسا تنها عقیده و اعتقاد است که انسان را به استقامت وا میدارد.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۸۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ اعظمی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین هفته معلم، گفت: طبق آیه شریف قران کریم فلسفه و هدف از خلقت انسان تکامل و رسیدن به عبد خالص خدا شدن است (وما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون) و انسان برای رسیدن به این مرحله که بالا ترین جایگاه کرامت انسانی است نیاز به تربیت ،مربی و تلاش مجاهدانه  برای مبارزه با جنود شیطانی و غیر الهی دارد.

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

وی گفت: اولین مربی انسانها، خداوند تبارک و تعالی است که می فرماید ( الحمدلله رب العالمین) و هدف از آمدن انبیا و امامان تربیت انسان تا رسیدن به سر منزل مقصود او و رسیدن به فوزعظیم است.

سرهنگ اعظمی در ارتباط با تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی گفت :گرامیداشت هفته عقیدتی و تجلیل از مربیان و معلمان در راستای همین فلسفه اصلی قرار دارد و آن ساختن انسان و حرکت او برای عبد خالص خدا شدن است.

 وی با اشاره به شهید مرتضی مطهری به عنوان فردی که مقتضیات زمانی خود را شناخت عنوان نمود: شهید مطهری با تهذیب نفس و معرفت بالا توانست تاثیرات بالایی در جامعه داشته باشد و نتیجه این مجاهدت ها آثار این شهید بزرگوار است که بدون استثنا مورد تایید امامین انقلاب قرار گرفته و به گنجینه ای تبدیل شده است که عمق جان و روح انسان را صفا داده و تکامل می بخشد.

فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) کرج در ادامه گفت :این شهید بزرگوار در زمانی که گفتمان های زیادی با مبانی فکری خود ادعای سعادت و نجات انسان را داشتند، در میدان حاضر شده وعلم گفتمان اسلام و گفتمان نبوی و علوی را به دست گرفت و ندا سر داد که تنها گفتمانی که سعادت بشر در آن است گفتمان پاک اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به مبارزات این شهید بزرگوار با گفتمان های التقاطی زمان خود یادآور شد: شهید مطهری مجاهدی عظیم بود که از گفتمان های انحرافی که جوانان پاک میهن اسلامی را به دامن آلوده می کشاند و ازرسیدن به سعادت دور می ساخت را سر جای خود نشاند و در نهایت، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی نتوانستند این وجود مقدس را تحمل کرده و اورا به شهادت رساندند.

 وی در ارتباط با وظیفه  پاسداران و بسیجیان گفت: ما پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی به عنوان حافظان ارزشهای اسلامی و انقلاب، میبایست از طریق مجاهدت و پاسداری از کیان مقدس اسلام و انقلاب اسلامی به مباحث ایمانی و توحیدی خود توجه ویژه داشته باشیم و بدانیم که در این مسیر سخت و طاقت فرسا تنها عقیده و اعتقاد است که انسان را به استقامت وا میدارد.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب اذعان نمود: این بیانیه که از زبان ولی امر مسلمین جهان صادر شده است مبنای حرکت انقلاب اسلامی در چله دوم خود است.

اعظمی یادآور شد: این گام نیاز به بصیرت و معرفت بالایی دارد و امید رهبرانقلاب در این بیانیه، جوانان پاک، مومن، متعهد، انقلابی و پای کار است.

وی در پایان با اشاره به وظیفه ی سنگینی که به دوش پاسداران و بسیجیان در حراست از انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: پاسداران و بسیجیان میبایست با چراغ راه فرمایش های مقام معظم رهبری، وظیفه اساسی و حیاتی خود در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و جامعه مهدوی را محقق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها