فرماندار یزد؛

بزرگداشت مقام معلم تکریم و تجلیل از علم و ایمان

فرماندار يزد با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به فرهنگیان بزرگوار شهرستان تبریک گفت .
کد خبر: ۹۱۳۳۴۸۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «سیدمحمد رستگاری»، فرماندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به فرهنگیان بزرگوار شهرستان تبریک گفت.
وی در این پیام آورده است: بزرگداشت مقام معلم تکریم و تجلیل از علم و ایمان، عشق و ایثار و کرامت و ازخود گذشتگی است، تقدیر از زنان و مردان تلاشگر بی ادعایی است که توان و علم و مهارت و عمر و جوانی خود را سخاوتمندانه به پای فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان ایران عزیز اسلامی تقدیم می‌کنند. شما معلمان فرهیخته، امانتداران جان پاک انسانید و با دین و دانش خود، هنرمندانه و عاشقانه، جان‌ها را صفا می‌بخشید و با پرورش اندیشه‌های نونهالان، پایان جهل را نشانه می‌گیرید و از لوح کلاس درس تا لوح هستی، پیامبرگونه به‌پیش می‌روید. آری معلم باغبان بوستان خوبی‌ها و معمارعمارت بلند آزادگی و جوانمردی است.
اینجانب در آستانه فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استادشهید مرتضی مطهری، روز و هفته معلم را به تمامی معلمان عزیز و اساتید گرانقدر شهرستان یزد تبریک عرض نموده و امیدوارم همه فرزانگان عرصه شکوهمند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در مسیر تربیت نیرو‌های توانمند و متعهد برای نظام اسلامی موفق و موید باشند.
سعادت وتوفیق روزافزون را برایتان از خداوند قادرمتعال مسألت می‌نمایم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات