مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تلاوت قرآن کریم، پاکی دل و استغفار را از جمله ملزومات برای آمادگی و ورود به ماه مبارک رمضان برشمرد و عنوان کرد: ماه رمضان باید ماه بهار قرآن باشد.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی محصولات قرآنی کشور با گرامی‌داشت در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب، دهه آینده در واقع دهه آمادگی برای ظهور ولایت عظمی معرفی شده است.

وی با اشاره به آخرین ماه شعبان و لزوم آمادگی برای بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه شعبان دالان ورودی ماه رمضان است و باید خود را برای بهره‌گیری از فیوضات ماه رمضان آماده کنیم.

شکریان‌امیری تلاوت قرآن کریم، پاکی دل و استغفار را از جمله ملزومات برای آمادگی و ورود به ماه مبارک رمضان برشمرد و عنوان کرد: ماه رمضان باید ماه بهار قرآن باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، شمار آثار رسیده به جشنواره محصولات قرآنی را ۳۲۳ اثر قرآنی از استان‌های مختلف اعلام کرد و متذکر شد: نشریات مکتوب، فیلمنامه، داستان، تصویرگری، ایده‌های قرآنی و غیره از جمله بخش‌ها بوده است.

وی ابراز داشت: آثار از استان‌های مختلف به دبیرخانه رسید و بیشترین آثار از تهران، مازندران و قم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها