مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) :
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت:شهید مطهری در دشمن شناسی زمان خود بی نظیر بود و همین امر باعث می شد که هیچگاه به دشمن مجال فتنه آفرینی ندهد.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۳۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛   مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) همزمان باهفته عقیدتی سیاسی درجمع پایوران سپاه ناحیه فارسان با گرامیداشت این ایام گفت: شهید مطهری بزرگ معلمی بود که در واقع از همان دوران کودکی مورد عنایت اهل بیت علیهم السلام قرار داشت و شخصیتی بود که به لحاظ علمی هم مورد احترام حوزه و هم دانشگاه بود و به حق باید نام معلم را با نام ایشان قرین دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر  عنوان کرد: شهید مطهری چند ویژگی بزرگ داشت که واقعا بزرگترین درس برای امثال ماست، اول دشمن شناسی شهید مطهری، در خاطره ای نقل شده که در همان اوایل انقلاب که تعدادی از منافقان در بدنه انقلاب نفوذ کرده بودند، ضمن شناخت منافقین ، به حاج احمد آقا خمینی (ره) اعلام کرده بود و امام خمینی (ره) نیز صریحا حرف ایشان را تایید کردند و گفتند آیت الله مطهری درست می گویند، من همه حرفها و نوشته های ایشان را تایید می کنم . این حرف کمی نیست که امام خمینی (ره)صد درصد حرفها و نوشته های یک نفر را تایید کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) افزود: دوم اینکه آیت الله مطهری به حق ابن زمان بود یعنی شبهات زمان خود را به خوبی می شناخت و به سرعت به دنبال پاسخ گویی به این شبهات بود زمانی که دید کموله ها و کمونیست ها دارند به دانشگاه نفوذ می کنند سریعا وارد میدان دانشگاه شد و مقابله کرد و  به حدی از همه مکاتب شناخت بالایی داشت که هیچکس توان مقابله و مباحثه با ایشان را نداشت.

 در پایان برنامه از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی نمونه و نیز از معلمان برتر بسیجی در سال 97 با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات