خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش دانیال از اجرای برنامه های متنوع در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستان شوش دانیال علیه السلام خبر داد .
کد خبر: ۹۱۳۳۴۳۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

حجت الاسلام دانیالی زاده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری به خبرنگار بسیج گفت : پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه می باشد که به همین مناسبت برنامه های متنوعی در این ناحیه برگزار می گردد.
نشست های حوزه محور ، نشست های گروه های صالحین ، برگزاری مراسم گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در حوزه ها و ناحیه ، فراخوان مقاله و نشریات ، فضا سازی و تبلیغات محیطی ، صبحگاه مشترک و زنگ معلم در مدارس ، دیدار با خانواده شهید و دیدار با مربیان پیشکسوت از جمله برنامه های اصلی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شوش می باشد .
دانیالی زاده در ادامه از برنامه ویژه دیدار با امام جمعه شهرستان شوش خبر داد .
حجت الاسلام دانیالی زاده خاطر نشان کرد حوزه ها و پایگاه های بسیج همچون سال های گذشته باید به برگزاری برنامه های ابلاغی در هفته عقیدتی سیاسی اهتمام ویژه داشته باشند .
در پایان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی محترم و پرسنل ناحیه و مجموعه حفاظت اطلاعات ناحیه در همراهی و پشتیبانی از برنامه های دفتر نمایندگی ولی فقیه خصوصا عقیدتی سیاسی ، برای همه پاسداران و بسیجیان و مربیان، آرزوی سلامتی و موفقیت نمود .
خبرگزاری بسیج در شوش از مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش جهت مصاحبه اختصاصی و حمایت های بی دریغ در امر رسانه ای تقدیر و تشکر بعمل می آورد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها