خبرهای داغ:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگیان هندیجان

همزمان با آغاز هفته عقیدتی سیاسی وسالروز شهادت استاد آیت الله مطهری و گرامیداشت روز معلم، به همین منظور از خانواده معظم شهدای فرهنگیان و معلمین نمونه و پیشکسوت شهرستان هندیجان در مراسمی ویژه به شایستگی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۳۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

مسئول کانون بسیج فرهنگیان خانم الهام حیاتی در شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم مراسمی در مدرسه ادیب سالن مرحوم حیاتی هندیجان با حضور بسیجیان، معلمین، دانش آموزان، خانواده های معظم شهدا و ایثار گر ، سرپرست اداره آموزش و پرورش، مسئولان و اعضای بسیج فرهنگیان برگزار شد .

 

وی افزود : در جهت ارج نهادن به مقام والای شهدا ، از ۶ خانواده معظم شهدای فرهنگیان به شایستگی مورد تجلیل قرار گرفتند و یاد و نام شهدای معلم گرامی داشته شد و شهدا همیشه ماندگار و جاویدان هستند و ما هر چه داریم از برکت ایثار شهدا و رزمندگان اسلام است.

وی بابیان تکریم از خانواده های شهدای فرهنگیان یک افتخار است گفت: ما وظیفه داریم به پاس ایثار و استقامت شهدا و خانواده های شهدا به شایستگی از همسران، فرزندان و والدین شهدای معلم مورد تکریم قرار بدهیم و احترام و قدر شناسی شهدا و خانواده های شهدا در اصل یک افتخار به یاد ماندی است.

حیاتی مسئول کانون بسیج فرهنگیان هندیجان عنوان کرد : معلمین خانواده های شهدای آموزش وپرورش هندیجان که همیشه با ایثار و اخلاص خود در برنامه های ملی و مذهبی حضور دارند با کانون بسیج فرهنگیان هندیجان همکاری قابل تحسینی دارند که از آنها تقدیر و تشکر می شود.

 

وی با اشاره از دعوت خانواده های شهدای فرهنگیان در مراسم گرامیداشت روز معلم بیان کرد : حضور خانواده ای معظم شهدای فرهنگیان در سالگرد شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم واقعا موجب دلگرمی معلمین است و همه ماها قدر شناس این خانواده های بزرگوار هستیم و وظیفه داریم به نیکی از آنها در تمام مراسمات یاد کنیم و خانواده های شهدای فرهنگیان همیشه از ماها حمایت می کنند و در برنامه های آموزش و پرورش و کانون بسیج فرهنگیان حضوری فعال دارند.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان تاکید داشت : در هفته گرامیداشت سالروز شهادت استاد آیت الله مطهری و روز معلم از سوی دانش آموزان بسیجی و فرهنگیان بسیجی با حمایت آموزش و پرورش برنامه های متنوع فرهنگی هنری در حال اجرا هستند که مورد استقبال خوبی قرار گرفته اند .

خانم حیاتی مسئول کانون بسیج فرهنگیان هندیجان از حضور پرشور خانواده های معظم شهدای فرهنگیان و معلمین نمونه و پیشکسوت در مراسم گرامیداشت روز معلم تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار