فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام گفت: امروز سپاه در اوج قدرت انقلابی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۷۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این مراسم که در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت و فرماندهی منابع نیروی انسانی به عنوان قلمرویی از پدیده ­های قرن حاضر و به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص در سپاه به حساب می ­آید که حرکت ­های توسعه این مدیریت و فرماندهی در اهمیت دادن به انسان ­های مستعد در جهت ارتقا آن ­ها در جوامع مسئولیتی مختلف است.

وی تصریح کرد: در نظام ارتقا انسان ­های مستعد با توجه به پویایی و تغییرات مستمری که در محیط وجود دارد نمی توان یک فرد مستعد را در یک مسئولیت ساکن نگه داشت به همین خاطر همواره فرماندهی و بازرسی با اشرافیتی که بر فرماندهان، مدیران و سایر کارکنان دارند برای آنان استراتژی آینده خدمتی را مشخص می­ کنند.

امروز سپاه در اوج قدرت انقلابی قرار دارد

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر خاطرنشان کرد: در مدیریت، فرماندهی و کادرسازی لازم است توجه ویژه ای هم به مسائل حال و هم به آینده داشته باشیم چون می ­خواهیم از انقلابی دفاع کنیم که با توجه به ویژگی ­هایی که دارد در طول عمر با برکت خود همواره مورد بغض و تهدید دشمنان قرار داشته است.

سردار رزمجو تأکید کرد: امروز سپاه در اوج قدرت انقلابی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دارد و این اقتدار، توانمندی­ های انقلابی، ملی و دفاعی را برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی توسعه می ­دهد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها