نائب رئیس فراکسیون ولایی مجلس:

ایران کشور‌ی توانمند و قدرتمند در تمام زمینه‌ها حتی اقتصادی است

نائب رئیس فراکسیون ولایی مجلس بیان داشت: ایران کشور‌ی توانمند و قدرتمند در تمام زمینه‌ها حتی زمینه اقتصادی می‌باشد وگرنه با تحریم‌ها و فشار‌های خارجی آمریکا و کشور‌های اروپایی ایران باید زمین می‌خورد.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۶۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جلسه سیاسی با سخنرانی دکتر دهقان نماینده مردم شهرستان‌های چناران، طرقبه و شاندیز و نائب رئیس فراکسیون ولایی مجلس در حسینیه ویژه شهدای لشکر عملیاتی پنج نصر برگزار گردید.

دکتر دهقان در این جلسه بیان داشت: ایران کشور‌ی توانمند و قدرتمند در تمام زمینه‌ها حتی زمینه اقتصادی می‌باشد وگرنه با تحریم‌ها و فشار‌های خارجی آمریکا و کشور‌های اروپایی ایران باید زمین می‌خورد.

وی همچنین اضافه کرد:خیلی از کشور‌های اطراف ما که برخی افراد ناآگاه با دیدن برخی ظواهرآن‌ها را پیشرفته می‌دانند اگر یک هفته مورد تحریم قرار بگیرند فرو می‌پاشند.

این نماینده مجلس افزود: در سال گذشته تمام کارشناسان و مسئولان عالی آمریکایی تحلیلشان این بود که با این تحریم‌های فلج کننده و فشار‌های همه جانبه اقتصادی ایران جشن چهل سالگی خود را نمی‌بیند، اما دیدند که چنین تحلیلی به وقوع نپیوست.

نائب رئیس فراکسیون ولایی مجلس همچنین بیان داشت: این کشور به برکت انقلاب اسلامی و درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم علیرغم برخی مشکلات داخلی اقتصادی و فساد‌های مالی کشوری قدرتمند گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها