مدیرعامل شرکت گل گوهر سیرجان  توضیح داد : بریکت در اندازه های فعلی برای صادرات بسیار مناسب است و قیمتش حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ دلار می باشد ؛ تکنولوژی این محصول در چین بوده است و در ایران بومی سازی ها صورت گرفته و برای کارخانجات بعدی دیگر نیاز به واردات تکنولوژی نداریم.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۵۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج در کرمان ،  مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت گل گوهر سیرجان  در باز دید تور رسانه ای کشور با نام گرا (گام-دوم-رسانه-اقتصاد)  اظهار داشت : ظرفیت کارخانه ۷۰ هزار تن در سال است و سعی شده در این کارخانه از ضایعات استفاده شود تا یک محصول با کیفیت تولید شود.

وی گفت : در سال رونق تولید در حال برنامه ریزی خطوط توسعه جنبی و اشتغال ۱۴۰ نفر در خطوط توسعه کارخانه هستیم تا در سال رونق تولید خطوط توسعه مان را در این واحد و واحدهای دیگر فراهم کنیم .

مدیرعامل شرکت گل گوهر سیرجان با اشاره به این که بریکت اسفنجی  خوراک مستقیم کوره های القایی است؛ خاطر نشان کرد : در ایران برای اولین بار با این کیفیت به دو صورت بریکت و لوله تولید می شود .

تقی زاده افزود : بریکت در اندازه های فعلی برای صادرات بسیار مناسب است و قیمتش حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ دلار می باشد ؛ تکنولوژی این محصول در چین بوده است و در ایران بومی سازی ها صورت گرفته و برای کارخانجات بعدی دیگر نیاز به واردات تکنولوژی نداریم.

وی توضیح داد : قبلا ضایعات کارخانه گندله انباشته می شد ولی اکنون با این تکنولوژی ضایعات ارزان قیمت تبدیل به محصول با ارزش افزوده بالا شده است که در نوع خود کاری بی نظیر و بی بدیعی می باشد که از سوئد شروع و بعد به کشورهای چین و ایران راه یافت.

مدیرعامل شرکت گل گوهر سیرجان ابراز داشت : احداث بیمارستان در راستای مسئولیت اجتماعی که شرکت گل گهر احسا س می کرد شکل گرفته است و بحث خدمات رسانی دراین بیمارستان مدنظراست .

تقی زاده اضافه کرد : امیدواریم با پیگیری و سرعت بخشیدن به این پروژه گام بزرگی در بخش درمان برداشته شود و علاوه بر شهرستان جنوب شرق کشور نیز از آن بهره مند شوند .

ارسال نظرات