خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده نیروی انتظامی فارس، رمز پیشرفت یک کشور را قدرت جسم، اندیشه خلاق و نبوغ دانست و گفت: فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۸۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس با تبریك یازدهم اردیبهشت ماه روز كار و كارگر گفت: قداست و ارزش كار و كارگر در عرصه جامعه اسلامی امروز، نشئت گرفته از آموزه‌های دینی و بر پایه اعتقادات دینی راسخ است.

وی با بیان اینكه رمز پیشرفت و توسعه پایدار یك كشور در قوت و قدرت جسم، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است، بیان كرد: فرهنگ كار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: نكوداشت روز جهانی كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ كارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی بی‌نظیر است تا زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهیم.

گودرزی تأكید كرد: بی‌تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یك كشور و یك تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و كارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید است.

رئیس پلیس فارس همچنین گفت: كارگران در سنگر كار و تولید، با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شكوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها