خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس مقابله با فساد اقتصادی را مؤلفه مهم حمایت از تولید ملی برشمرد و گفت: مقابله با فساد اقتصادی یکی از عوامل اصلی بالا بردن سطح اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی و تقویت ظرفیت‌های داخلی کشور است.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۸۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس، در دیدار با مدیركل و معاونان سازمان بازرسی این استان با تأکید بر اهمیت موضوع نظارت و بازرسی از فرآیندهای اداری و اجرایی در کشور، گفت: نظارت سازمان بازرسی برنظام اداری و اجرایی کشور موجب تسریع در انجام امور و موفقیت دستگاه‌های اجرایی در مأموریت‌های محوله است و این بازرسی و نظارت نقش بسزایی در مقابله با انحراف و فساد در دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی با بیان اینکه مقابله با فساد اداری و اقتصادی یکی از رسالت‌های مهم سازمان بازرسی است، گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی همواره باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد و مؤلفه مهم در این حوزه نیز مقابله با فساد اقتصادی است.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: مقابله با فساد اقتصادی یکی از عوامل اصلی بالا بردن سطح اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی و تقویت ظرفیت‌های داخلی کشور به‌خصوص در زمینه اقتصادی و به‌دنبال آن دستیابی به رونق و شکوفایی تولید ملی در کشور است.

کاظم اکرمی، مدیرکل بازرسی استان فارس نیز در این دیدار تأکید کرد: سازمان بازرسی همچون آحاد مردم در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و تهدیدات آمریکا هیچ‌گونه تأثیری در عزم ملت ایران برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها