خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

کمیته امداد مرمت و نوسازی واحدهای سیل زده را آغاز کرده است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کار مرمت و نوسازی واحدهای سیل زده استان آغاز شده و در حال جمع آوری کمک های مردمی برای اجرای عملیات عمرانی در مناطق سیل زده هستیم.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی در دیدار با امام جمعه موقت بیان کرد: آنچه در گام نخست مواجه با سیلاب ضرورت داشت و انجام شد، امدادرسانی بود.


وی ادامه داد: در حال حاضر در اکثر مناطق کار امدادرسانی پایان یافته و تنها در بخشی از مناطق این امدادرسانی ادامه دارد از این رو آنچه امروز بیش از پیش مورد توجه است اجرای عملیات عمرانی و ساخت و ساز در این مناطق است تا خانواده های سیل زده در مدت زمان کمتری صاحب خانه شوند.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: خسارت های مختلف وارده سیل در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان زیاد بوده ولی در استان های دیگر هم این خسارت در ابعاد کوچک تر وجود دارد به طوری که در استان قزوین 102 واحد مسکونی دچار خسارت های بسیاری شده اند.


وی تصریح کرد: بررسی خسارت واحدهای مسکونی مربوط به مددجویان از سوی شرکت بیمه طرف قرارداد کمیته امداد امام (ره) آغاز شده چراکه واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت استان در مقابل حوادث طبیعی بیمه شده اند.


مومنی خاطرنشان کرد: تاکنون مردم استان قزوین با اعتمادی که به کمیته امداد امام (ره) داشته اند، بیش از سه میلیارد و 700 میلیون تومان به سیل زدگان کمک کرده اند که در آخرین مرحله این کمک ها در قالب سه کامیونت و شش دستگاه نیسان به منطقه هویزیه در خوزستان ارسال شد.


وی یادآورشد: مردم نیوکار استان می توانند از طریق کد دستوری # 99*8877* کمک های خود را برای سیل زدگان و از طریق کد دستوری # 028*8877* سایر کمک های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار