خبرهای داغ:
توسط مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تشریح شد:
انبارلوئی از پیش بینی 5 ویژه برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۷۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

 سعید انبارلوئی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزویندر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:  در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار با عنوان «قرار آسمانی» و ویژه برنامه سحر با عنوان «سحرگاهان و ویژه برنامه جمع خوانی قرآن کریم با عنوان «تلاوت نور» را برای مخاطبان و مردم شریف استان پیش بینی نموده است که این برنامه ها به صورت زنده پخش خواهند شد.

وی در ادامه به ساعت پخش برنامه های سیما اشاره و تصریح کرد: برنامه افطار بعد از خبر ساعت 19:15 به مدت 75دقیقه، برنامه سحر یک ساعت قبل از اذان صبح به مدت 60دقیقه و برنامه تلاوت نور هم بعد ازظهرها به مدت 70دقیقه از شبکه قزوین روی آنتن می رود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین اظهار داشت: رادیو قزوین ویژه برنامه های «ماه عاشقی» و «فیض سحری» را برای اوقات افطار و سحر تمهید نموده است که در طول ماه مبارک رمضان از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

انبارلوئی گفت: برنامه افطار رادیو قزوین حدود یک ساعت قبل از افطار به مدت 75دقیقه و برنامه سحر به مدت 105دقیقه لحظات بامدادی را همراه با شنوندگان روزه دار خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین به ویژه برنامه های رسانه استان در مناسبت های ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: در این ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه های افطار و سحر، برای مناسبت هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شهادت حضرت علی علیه السلام، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر به صورت مجزا پیش بینی شده است که دراین ایام پخش خواهند شد.

وی در ادامه به فعالیت های معاونت خبر این مرکز در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: پوشش ویژه برنامه های این ماه عزیز و تهیه و تولید گزارش های ویژه خبری، از مهمترین برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان است.

انبارلویی در پایان به برنامه های معاونت فضای مجازی برای این ایام اشاره کرد و افزود: معرفی و اطلاع رسانی ویژه برنامه های رادیویی و تلوزیونی در ماه مبارک رمضان، طراحی و انتشار عکس نوشت و پوسترهای مناسبتی،ادعیه،نکات مربوط به روزه داران، طراحی اینفوگرافیک با موضوعات متنوع و مرتبط با ماه رمضان، تولید ۵ کلاکت کلیپ های سبک زندگی و موصوعات روزه داری با عنوان "نقطه ویرگول" ،راه اندازی پویش "افطاری ساده" و انتشار ادعیه روزانه در بستر های مختلف از فعالیت های این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان است.
1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها