خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین به همراه معاون عمرانی استاندار قزوین با حضور در روستای زرآباد از پروژه های گازرسانی به روستاهای این منطقه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۷۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند گازرسانی به منطقه الموت گفت: پس از نهایی شدن گازرسانی به دو شهر معلم کلایه و رازمیان در اردیبهشت ماه سال 1396 و ورود گاز به منطقه الموت ، شرکت گاز استان ، گازرسانی به روستاهای الموت را جزء اولویت های خود قرار داده است به گونه ای که در حال حاضر 33 روستاي منطقه الموت گازدار هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به 50 روستا در قالب 2 پيمان مجزا در حال انجام است.


بوشهری همچنین در خصوص گازرسانی به روستای زرآباد و ده روستای همجوار گفت: پیمانکار پروژه گازرسانی به روستای زرآباد و ده روستای دیگر که در یک پیمان قرار دارند انتخاب شده است و در چند روز آینده عملیات اجرایی خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود برای اجرای این پروژه 15 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است.


مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه اظهار داشت: با نهایی شدن پروژه گازرسانی به این 11 روستا ، هزار و 224 خانوار روستایی منطقه الموت از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد در چند ماه آینده 22 روستای الموت با جمعیتی بالغ بر 800 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین نیز در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به روستاها ، دستورات لازم را به منظور همکاری سایر مدیران دستگاه های اجرایی با شرکت گاز جهت تسریع در روند گازرسانی به روستاهای منطقه الموت صادر کرد.


1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها