مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

گمراه کردن جوانان هدف اصلی دشمنان انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروزه انجام کار تربیتی به مراتب از سال‌های قبل سخت‌تر است چرا که دشمنان هزینه زیادی می‌کنند تا جوانان و نوجوانان را گمراه کند و آرام آرام در آنان نفوذ کند.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۶۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان اظهار داشت: علامه شهید مطهری مغز متفکر جهان اسلام بود.
 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه باید تلاش کنیم تا پیش از هر سلاحی، سلاح ایمان را در قلبمان نگه داریم عنوان داشت: ایمان کارکنان سپاه پاسداران سبب شده است تا امروز دشمنان انقلاب به دنبال کینه‌ورزی علیه این نهاد مقدس باشند.

تسخیری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه عقیدتی سیاسی عنوان داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، معنویت افزایی یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران است.

وی ابراز داشت:‌ امروزه انجام کار تربیتی به مراتب از سال‌های قبل سخت‌تر است چرا که دشمنان هزینه زیادی می‌کنند تا جوانان و نوجوانان را گمراه کند و آرام آرام در آنان نفوذ کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر فواید خوش رفتاری با دیگران خاطرنشان کرد: حسن رفتار و گفتار، جذابیت ایجاد کرده و توجه به این امر نقش مهمی در اثرگذاری مربیان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار