رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه بیان کرد: این نشست‌ها در راستای بزرگداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان برگزار خواهد شد و بر اساس برنامه زمانبندی شده هر فرد به معرفی کتابی در حوزه پایداری و مقاومت جهت ترغیب حضار برای کتابخوانی می‌پردازد.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۳۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز ۱۱ اردبیهشت ماه نشست تخصصی کتاب خوان در حوزه پایداری و مقاومت به همت فرهنگی سپاه بانه و اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در در محل حسینیه امام مهدی (عج) سپاه بانه برگزار گردید.

در این رابطه حیدر علی آقایی افزود: هدف از برپایی چنین نشست‌هایی ترویج کتاب و کتابخوانی در بین مخاطبان است و همچنین انتخاب موضوعاتی مانند ادبیات پایداری برای بزرگداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان و دلاورمردانی است که تا پای جان در راه دفاع از ایران اسلامی ایستادگی و مقاومت کرده اند.

وی تصریح کرد: در هر نشست معمولا پنج نفر به ارائه توضیحاتی پیرامون کتاب‌های تایید شده توسط کتابخانه عمومی شهرستان جهت آشنایی حضار خواهند پرداخت.

آقایی خاطرنشان کرد: برنامه‌های کتاب خوان چند سالی است از سوی کتابخانه‌های عمومی در سطح کشور و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه برای به اشترک گذاشتن تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان با سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی برگزار می‌گردد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان بانه ادامه داد:نشست‌های کتاب خوان برای اقشار مختلف جامعه در حوزه‌های مختلفی مانند مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای، کودک و نوجوان، کتاب‌های علمی، ادبیات و. اجرا می‌شود.

گفتنی است که دراین نشست تخصصی، کتاب‌های (حیفا  کتاب فصل بسیج پاییز ۹۷)، (کتاب ابدی و اسم تو مصطفی است؟ کتاب فصل بسیج زمستان ۹۷ و بهار ۹۸)، (کتاب وقتی مهتاب گم شد) و (راز قطعنامه ۵۹۸) برای حاضران ارائه شد.

در پایان نشست تخصصی کتاب خوان از ارائه دهندگان کتاب‌ها با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات