معاون تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تعالی و تربیت در این مجموعه گفت: در مجموع ۶ هزار و ۶۶۸ ساعت دوره آموزشی در راستای انجام تحقق اهداف حوزه عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی‌نژاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان اظهار داشت: تسهیل در ارائه آموزش‌های عقیدتی سیاسی از جمله اقدامات این مجموعه است.

معاون تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقای سطح کیفیت اقدامات حوزه عقیدتی سیاسی گفت: در طول سال گذشته ۴۰۸ نفر از کارکنان سپاه به منظور اجرای طرح تعالی عقیدتی سیاسی به مشهد مقدس اعزام شدند.

ربانی‌نژاد تلاش برای رشد اعتقادی، معنوی و اخلاقی کارکنان سپاه پاسداران را بخشی از اقدامات مجموعه عقیدتی سیاسی دانست و افزود: شناسایی و جذب اساتید و مربیان کارآمد، از جمله اقدامات انجام شده در راستای تحقق این امر است.

وی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه تربیت و تعالی خاطرنشان کرد: اعزام ۲۵۶ خانوار از کارکنان سپاه قدس گیلان به مشهد مقدس و ارائه آموزش به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از آن‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.

معاون تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در مجموع ۶ هزار و ۶۶۸ ساعت دوره آموزشی در راستای انجام تحقق اهداف حوزه عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان برگزار شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات