نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا ویژگی شهید علامه مطهری را شناخت و معرفت عمیق او از دین دانست و گفت: استاد چنان شناختی از دین داشت که در اعتقاد ، باور و دین مردم ذره ای شبه ای ایجاد نکرد و تردیدی در دین پیدا نمی شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۳۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی در مراسم گرامی‌داشت هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه کربلای مازندران که امروز 11 اردیبهشت در سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به ماه شعبان،  بهره مندی از فضایل این ماه در آستانه ماه مبارک رمضان و آمادگی برای ماه میهمانی خدا، به ابعاد شخصیتی  علامه شهید استاد مطهری پرداخت و اظهار کرد: ملا و درس خوانده زیادهستند اما هر چه از تاریخ شهادت استاد مطهری می گذرد مردم به عظمت او پی می برند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا اولین ویژگی مطهری را شناخت و معرفت عمیق او از دین دانست و گفت: استاد چنان شناختی از دین داشت که در اعتقاد ، باور  و دین مردم شبه وارد نکرد و این نشان از عمق فهم او از دین است که  مردم با سخنرانی و نوشته هایش تردیدی در دین پیدا نمی کنند.

وی دومین ویژگی استاد مطهری را بصیرت و زمان شناسی خواند و ادامه داد: مطهری مصداق فرموده امام صادق(ع) مبنی بر العالم به زمانه بود و بخوبی گذشته، حال و آینده را می شناخت.

حجت الاسلام غلامی، استاد  مطهری را درجریان شناس و سیاستمداری هشیار دانست که در ماجرای شناخت و رسوایی مجاهدین خلق کم نظیر بود و اضافه کرد: وقتی  مجاهدین خلق خواستند به حضور امام(ره) بروند، ایشان به امام هشدار دادند که اینان(مجاهدین خلق) در واقع منافقی بیش نیستند و اعلام کرد اگر این اتفاق بیافتد دیگر او  در کنار امام(ره) نخواهد ماند.

وی مبارزه با تحریفات را از دیگر ویژگی استاد مطهری برشمرد و گفت: استاد مطهری با شناخت عمیق از دین حرف ها و نظرات دشمنان دین را باطل می کرد و در راس ویژگی هایش طهارت روح و قوت ایمانش قرار داشت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها