خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد

نشست خبری مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه رامشیر

حجت‌الاسلام اکبرشریفی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی و بزرگداشت استادشهید مطهری و روز معلم در سپاه و بسیج اظهار کرد: سپاه رامشیر برای گرامیداشت این هفته 35عنوان برنامه درنظر گرفته که از مهمترین برنامه‌های شاخص دیدار باعلماء وامام جمعه شهرستان رامشیرحجت السلام والمسلمین معرف وخانواده معظم شهدا،غبارروبی مزارشهدا، شرکت پرسنل وبسیجیان درنمازجمعه، برپایی نمایشگاه کتب های شهیدمطهری درناحیه وحوزه ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی در حوزه ها را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۱۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رامشیر ادامه داد: اگر کسی بخواهد معنویت را از سپاه بگیرد چیزی باقی نمی‌‌ماند و دشمنان هم از این زاویه سپاه را نشانه گرفته است. هر چیزی که مقدس باشد، نیروهای سپاه و بسیجیان برای حفظ این قداست از آبرو، شخصیت، جان و مال خود می‌گذرند.

وی به برگزاری همایش اشاره کرد و افزود: این همایش برای تجلیل ازهادیان سیاسی ورابطین عقیدتی که درطول سال همکاری خوبی با دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه رامشیر داشتند، تدارک دیده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه نشان داد که در آمریکا عقل، منطق و قانون کماکان حاکم نیست. بی‌شک آن‌ها پاسخ خود را از این یاوه‌گویی دریافت خواهند کرد و قدرت و توانمندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا وحضور مردم شهیدپرور درسایه تدابیر امام خامنه ایی مدظل عالی برای انها ثابت خواهدشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار