امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: سپاه و بسیج مدرسه است باید تمام آموزشها در جهت انتظار و ظهور حرکت کند،باید در آموزشها صداقت،مقاومت، ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بتوانیم نسلی عزیز را تحویل جامعه دهیم.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، اعضای ستاد هفته عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان ایرانشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
 
در این دیدار حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر با تبریک فرارسیدن هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، معلمی را رسالت انبیا دانست و گفت: اگر معلم در اسلام از مقام و جایگاه ارزشمندی برخوردار شده است به خاطر تکریم علم است.
 
وی افزود: علم به انسان حیات می‌بخشد انسان جاهل مرده است اسلام بر اساس علم و معرفت پایه گذاری شد از دیدگاه اسلام صاحبان علم در کنار خدا و فرشتگان می‌نشیند.
 
حجت الاسلام ابطحی بیان کرد: در اسلام علم فریضه است، علم محدودیت زمانی ندارد زه گهواره تا گور دانش بجوی انقلاب اسلامی در بعد علم با توکل بر خداوند توانست در تمام علوم سر بلند بیرون بیاید.
 
امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: سپاه و بسیج مدرسه است و باید که تمام آموزش‌های در جهت انتظار و ظهور حرکت کند و باید آموزش‌های ما صداقت، مقاومت، ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بتوانیم نسلی عزیزتحویل جامعه دهیم.
ارسال نظرات