خبرهای داغ:
مدیر کل زندان‌های همدان بر موفقیت و پیشرفت تمامی همکاران و تلاش همگانی برای پیشبرد اهداف اداره با تقویت روحیه جهادی و پیروی از قانون و آئین نامه سازمانی در تمامی امور اداری را مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۸۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

لزوم تقویت روحیه جهادی کارکنان زندان‌های همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مدیرکل زندان‌های همدان به همراه جمعی از مسئولان ستادی این اداره از زندان مرکزی همدان بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده این مجموعه قرار گرفت.

مدیرکل زندان‌های همدان در این بازدید ضمن حضور در اندرزگاه شماره 2 زندان همدان از نزدیک با مددجویان به دیدار چهره به چهره پرداخت و با رسیدگی به مسایل و مشکلات، رهنمودهای لازم را برای رفع مشکلات آنان ارائه کرد.

پژمان پروین در جریان این بازدید بخشی از برنامه‌های زندان‌های استان در حوزه اصلاحی و تربیتی را برای مددجویان تشریح و از آنان خواست تا مشارکتی فعال در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان داشته باشند.

وی خطاب به مددجویان از آنان خواست تا با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی موجبات برخورداری از تسهیلات زندان را فراهم کنند.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه  در جمع کارکنان زندان همدان حضور یافت  و ضمن تشکر از تلاش همکاران در طول یک سال گذشته توضیحاتی در خصوص اصلاح روند بودجه‌گیری و دقت در هزینه‌کردها، دقت بیشتردر طبخ غذای زندانیان در راستای افزایش کیفیت و کاهش دورریز و جلوگیری از اسراف مواد غذایی، تهیه برنامه  برای  شروع هرچه سریع‌تر کارهای عمرانی به ویژه تعمیر و تجهیز بندها به خصوص فضای داخلی اتاق‌ها ارائه کرد.

وی در ادامه موفقیت و پیشرفت تمامی همکاران و تلاش همگانی برای پیشبرد اهداف اداره با تقویت روحیه جهادی و پیروی از قانون و آئین‌نامه سازمانی در تمامی امور اداری را مورد تاکید قرار داد.

پروین در ادامه در واحد اجرای احکام زندان حضور یافته و به همکاران توصیه کرد دقت هر چه بیشتر را در ثبت و بایگانی پرونده زندانیان مبذول دارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوب و ارزشمندی صورت گرفته و جای تشکر دارد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بسیاری باید صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات