هم‌زمان با شب‌شعر آیینی «زنان آفتاب» از اولین کتاب شعر با محتوای اشعار رضوی شاعران استان یزد با حضور رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۷۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، شب گذشته، شب‌شعر آیینی و رضوی «زنان آفتاب» نکوداشت بانو ستی فاطمه در دومین همایش ملی فرهنگ رضوی به میزبانی یزد با حضور شاعران ملی و کشوری به همت دفتر آستان قدس رضوی یزد در مجموعه تاریخی و جهانی امیر چخماق برگزار شد.
در این مراسم شاعران برگزیده استانی این شب‌شعر ازجمله افسانه نوری، احمدرضا قدیریان، عقیلِ مشتاقیان، فاطمه یزدانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین زکریا اخلاقی، سید علی میری و محمد سعید زارع به شعرخوانی پرداختند.
شاعران کشوری برگزیده این همایش هم ازجمله خدابخش صفا دل از نیشابور، معصومه سادات شاکری از نیشابور، حسن محمد زاده از کاشان و مریم کرباسی از اصفهان سروده‌های خود را قرائت کردند.
در این مراسم از نسخه دیجیتال اولین کتاب اشعار رضوی شاعران یزدی با عنوان «قرار هشتم» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشد یزدی از روحانیون پیشکسوت یزدی و نماینده آستان قدس رضوی رونمایی شد.
شایان توجه است؛ اولین مجموعه شعر رضوی شاعران یزدی به همت انجمن ادبی گوهرشاد دفتر آستان قدس رضوی یزد، سازمان بسیج هنرمندان یزد و کانون خادمیاران شعر و ادب رضوی یزد و به همت عالیه مهرابی گردآوری شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات