خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز با توجه به توطئه دشمنان به بصیرت‌افزایی نیاز است، گفت: کارگران در خط مقدم جبهه تولید قرار دارند.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۲۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارگری حوزه غدیر سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت هفته کارگر و بسیج کارگری، با تبریک این هفته به همه کارگران زحمتکش و با بیان اینکه ارزش کار و کارگر باید بیشتر هویدا شود، افزود: کار درست ارزشمند است و باید فرهنگ‌سازی برای حرمت گذاشتن به سمت کار و تلاش انجام شود.
وی با اشاره به اینکه کارگران در چهار دهه اخیر بیشترین خدمت را به انقلاب داشته‌اند و چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه دفاع مقدس در میدان بوده‌اند، گفت: در تحقق شعار سال که از طرف رهبر انقلاب اسلامی مطرح شده، قشر کارگر نقش مهمی دارد و کارگران در خط مقدم جهاد اقتصادی و تولید حضور دارند.
امام جمعه شاهرود با تأکید بر لزوم توجه به بصیرت افزایی در قشر کارگر افزود: باید به بصیرت افزایی بین کارگران توجه کرد؛ چراکه بیگانگان با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، می‌خواهند از کارگران سوءاستفاده کنند و باید نگذاشت این اتفاق بیفتد.
وی با تأکید بر اینکه باید نگاه به کار را از مسائل مادی خارج کرد، گفت: نگاه به فرهنگ کار باید معنوی باشد؛ چراکه اسلام بر اجر معنوی کار و سعادت دنیوی و اخروی آن تأکید دارد.
وجود ۲ هزار کارگر عضو بسیج در شاهرود
رضا عامری، فرمانده بسیج کارگری الغدیر شاهرود نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه و پایگاه‌ها در کارخانه‌های شهرستان شاهرود گفت: ۱۰ پایگاه بسیج کارگری در سطح شهرستان شاهرود فعال بوده و بیش از دو هزار نفر عضو بسیج شده‌اند که از این تعداد، بیش از ۶۰۰ نفر بسیجی فعال هستند.
وی افزود: برگزاری جلسه شورای همفکری، حلقه‌های صالحین، اجرای طرح‌های روای همت، اردوی عزت و حلقه‌های وصل از فعالیت‌های فرهنگی در پایگاه‌های بسیج کارگری است.
فرمانده بسیج کارگری الغدیر شاهرود تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده و کمک به مردم این مناطق و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی از دیگر فعالیت‌های بسیج کارگری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها