فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: به همت بسیج مساجد این شهرستان، تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری و واریز شده است.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۲۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کمک ۱.۵ میلیاردی شاهرودی‌ها به طرح «هر مسجد، یک خانه»به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ جواد عبیری درباره اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: بسیج و سپاه از ابتدای جاری شدن سیل در مناطق مختلف کشور در کنار هم‌وطنان حضور داشته و تمام تلاش خود را چه مادی و چه معنوی در خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکرده و همبستگی ملی را به نمایش گذاشته است.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات از ابتدای کمک‌رسانی به مردم در میدان عمل حضور دارند، گفت: بسیجیان و مساجد در کنار هم با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین اعزام گروه‌های جهادی در کنار مردم سیل‌زده حضور داشته‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: در شهرستان شاهرود به همت بسیج مساجد تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری و به حساب قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه سمنان استان واریز شده است.
عبیری گفت: در کنار این مبالغ، کمک‌های غیرنقدی فراوانی نیز جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده است.
وی ادامه داد: در راستای انجام این کمک‌های غیرمادی و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی، تاکنون بیش از ۳۵۰ نفر از شاهرود به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند و همچنان اعزام از این شهرستان به استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ادامه دارد.
عبیری با بیان اینکه مساجد در کنار پایگاه‌های بسیج در جهاد همبستگی ملی برای خدمت به مردم سیل‌زده حضوری فعال دارند، گفت: بسیج در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی در کنار انقلاب و مردم بوده و امروز نیز در کنار مردم سیل‌زده قرار دارد و هر کمکی که بتواند، انجام خواهد داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: با توجه به عصبانیت جبهه استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ از ملت، سپاه و بسیج، همبستگی ملی بیش از پیش تقویت شده است.
عبیری اظهار کرد: امروز مردم در کنار نیرو‌های مسلح، دولت و نظام اسلامی در تلاش برای جهاد سازندگی در مناطق سیل‌زده هستند و هر کمکی هم که باید انجام می‌دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه مردم شهرستان شاهرود همچون دفاع مقدس آماده جهاد هستند، گفت: برای مردم خطه دل‌های باصفا و شهر معلمان دین و اخلاق، تفاوتی ندارد که جهاد در جبهه نبرد تن به تن با دشمن باشد یا در خدمت‌رسانی به مردم و در طرح جهاد همبستگی ملی نیز مردم شاهرود، مساجد، محلات، اصناف و ادارات در کنار هم در خدمت به مردم سیل‌زده آماده هستند؛ همان‌طور که تاکنون به کمک‌های خود این را اثبات کرده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها